Toon posts:

sata HD problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een nieuw mobo met sata HD geinstalleerd,en werkte prima.(via f6 en de sata driver)
Toen wilde ik er een 2e hd (udma) bijzetten en toen ging het fout.
Ik moest windows xp opnieuw installeren, en via F6 en de SATA driver zie ik mijn HD.
Dan krijg ik de melding dat de setup niet door kan gaan omdat het bijwerken van de partitiegegevens niet gaat. Ik heb al geprobeert de partitie te verwijderen maar dit gaat ook niet meer.

Wie weet wat ik nog kan proberen, zodat ik windows weer kan installeren?
Of hoe ik deze HD weer kan formatteren/partitioneren?

Ik wil dus 1 sata hd(geen raid) draaiend hebben
:X

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 09:12 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kijk eens even hoe de instelllingen in het BIOS staan. De drive die je als startup wilt gaan gebruiken moet je als eerste zetten, Andere HD's zou ik even in het BOOT-menu disablen.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 08 april 2004 @ 07:39:
Kijk eens even hoe de instelllingen in het BIOS staan. De drive die je als startup wilt gaan gebruiken moet je als eerste zetten, Andere HD's zou ik even in het BOOT-menu disablen.
Hoi, Ik kan niet meer booten van de HD. Ik moet windows dus opnieuw installeren vanaf de CD. Kies tijdens het opstarten F6 om een raid controller te installeren, wat ik via de floppy doe. Dan zie ik ook de partitie waar ik windows op geinst. had, maar kan de nieuwe windows er niet overheen zetten.
Partitie kan ik ook niet verwijderen?

DUs wat nu?

BVD

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 08:19:
[...]

Hoi, Ik kan niet meer booten van de HD. Ik moet windows dus opnieuw installeren vanaf de CD. Kies tijdens het opstarten F6 om een raid controller te installeren, wat ik via de floppy doe. Dan zie ik ook de partitie waar ik windows op geinst. had, maar kan de nieuwe windows er niet overheen zetten.
Partitie kan ik ook niet verwijderen?

DUs wat nu?

BVD
Help

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 09:13 ]