Toon posts:

[KAST]pckast voorlopig niet leverbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zoals een aantal van jullie gotters wel weten heb ik een ultieme game/serverbak besteld(zie sig) maar nu zit ik met het probleem dat de kast een onbekende levertijd heeft...

ik zoek dus voor dat systeem een GOED KOELENDE ZWARTE FULL TOWER (liefst incl. casefans) die redelijk goed in nederland leverbaar is. Prijs is nogmaals geen probleem.

Kom maar op met jullie reacties

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heeft chieftec niet van die hele mooie zwarte kasten met genoeg ruimte voor casefans?

Ik zal je iig aanraden om eventjes te kijken op hun homepage...

Verwijderd

Topicstarter
chieftec kasten heb ik destijds ook in overweging genomen maar 'k zoek eigenlijk iets "aparts" waar ik niets meer aan hoef te modden.... ook is het "mooie" aan die tt dat ie standaard met 5 fans wordt geleverd daarnaast ziet ie er ook nog es stoer uit(vindt ik)... daarnaast zie ik ook geen echt zwarte kast staan op chieftec(wel iets grijzigs). op coolermaster-europe.com staat ook een kewle kast alleen istie niet groot genoeg

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 06:49 ]

Verwijderd

er zijn toch wel meer leveranciers dan acsi die die kast kunnen leveren :?

Verwijderd

Topicstarter
importeur zegt: onbekende levertijd... weet jij waar ze nog 2 van die kasten hebben staan toevallig???

Verwijderd

volgens de site van salland automatisering hebben ze hem op de plank...

http://82.150.135.66/default.jsp?pid=2726

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-05 05:19
Ik moet de VETSTE PEECEE ooit bouwen maakt niet uit hoe duur

Hier moet je in opdracht deze pc bouwen ... En nu is het ineens je eigen PC ? 8)7

-

Verwijderd

Topicstarter
@ juicy

klopt maar die kerel kan ik zo goed mee opschieten / sta altijd vrijwillig voor hem klaar als er ook maar iets hoeft te gebeuren + bouwen vasn die peecee dat hij er 2 heeft besteld: 1 voor hem en 1 voor mij.... je kunt het nabellen bij asci assen

@ DRG

thnx man. ik ga ze stx nog ff belle

@ Algemeen
weet iemand evt. nog een andere "leuke" kast

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 07:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 07:48:

@ Algemeen
weet iemand evt. nog een andere "leuke" kast
Kingwin KT-424-B-WM bijvoorbeeld. Maar daar gaan standaard maar 3 fans in.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 08:05:
[...]

Kingwin KT-424-B-WM bijvoorbeeld. Maar daar gaan standaard maar 3 fans in.
en is GEEN FULL SIZE TOWER plus het tyan moederbordje is geen standaard ATX maar Extended-ATX of SSB3 oid
voor de rest ziet ie er wel heel cool uit

nog meer suggesties???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 08:21:
[...]

en is GEEN FULL SIZE TOWER plus het tyan moederbordje is geen standaard ATX maar Extended-ATX of SSB3 oid
voor de rest ziet ie er wel heel cool uit

nog meer suggesties???
E-ATX zou ook moeten passen hoor. (Heb de handleiding niet bij de hand, kan het dus niet nakijken.) Wat jij erin wil proppen moet verder wel passen. Ik neem mijn PC zo nu en dan mee naar vrienden. Daarom zou ik absoluut geen full tower willen. Ik vind die kast die ik nu heb al aardig lomp.

Verwijderd

Topicstarter
tis idd ook een server/gamepc voor op lanparty's maar de man die hem wil hebben die wil PERSE een full size tower (en helaas(nou jah helaas???) ook 2 identieke systemen)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 08:41 ]

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 16:56
Nieuwe Coolermaster CM Stacker

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com.br/product_common_images/a40bcbb1747729c8ed51f876a7d159fb.jpg

Kan alleen misschien wel s een probleem worden met verkrijgbaarheid aangezien ie gloednieuw is..

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
DIE is idd tof, gaan vanmiddag wel ff tsjekke of ie al verkrijgbaar is

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Lian-Li PC71 :? Grote Full Tower Zwart, standaard geleverd met 4x 80 mm fans, ruimte voor 6 80 mms in totaal!! En van Alu

..::System Specs::..

Verwijderd

en prijs?

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 23:09
Ehm ik zou zeggen, doe zelf eens wat research :/ Ga eens kijken bij kasten, bij bijvoorbeeld www.alternate.nl ofzo, ipv gelijk hier vragen, er roepen dat de mensen maar moeten reageren ...

Je kan toch zelf ook wel op een goeie kast komen?

Doet me erg denken weer aan je andere topic ... ook zo weinig research van te voren gedaan ;) Maar goed, een chieftec kastje is altijd wel goed, lianli pc71 is bijvoorbeeld ook mooi, strak, zwart, maar ook 239 euri's ...

• Matthijs
What about the pricewatch? ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel degelijk onderzoek gedaan naar kasten... maar ik was eigelux min of meer op zoek naar iets aparts, ik ben zelf nog een hele poos wezen googlewhacken maar niets naar mijn zin gevonden... nu wel...... :P

• Matthijs
Laat dat dan ook merken, en laat dat zien in dit topic! ;) Dit komt zo non-eigen-inbrengerig over ;x

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 11:05

Mentalist

[avdD]

Inderderdaad, en daarvoor doe ik iig dit topic op slot. Je mag wel een nieuwe openen, maar dan zien we daarin wel graag dat je wel zelf al het een en ander hebt uitgezocht.

Kijk eens b.v. op www.tweakers.net naar reviews van verschillende kasten, of andere sites als www.anandtech.com / www.tomshardware.com / etc. Post hier dan welke kasten je al hebt gevonden, welke je op zich wel mooi vind of wat je mooi vind aan bepaalde kasten, wat je dan zoekt, en waarom een bepaalde kast die-toch-wel-dicht-in-de-buurt-kwam het toch net niet haalde om jouw keuze te kunnen zijn. Met meer gedetailleerde info kunnen wij je dan ook beter helpen.

En als je gewoon nu een kast wilt hebben -wat ik wel een beetje uit je post kan halen-, dan moet je gewoon in de auto stappen en wat gaan rondrijden langs verschillende winkels om een behoorlijk aantal kasten te bekijken, dan kan je de kast én zien én meteen meenemen. Geld speelde toch geen rol, dus dat beetje benzine kan er dan ook nog wel af ;)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.