Toon posts:

Nedstat teller ?????????????

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik een nedstat teller kan beinvloeden zodat ik meer bezoekers krijg. Bestaat hier misschien illegale software voor. Of is de nedstat teller op een andere manier te beinvloeden om zo meerdere bezoekers te krijgen en zo hoger in de hitlijsten te komen.

:z:z:z

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:04

Robinski

A.K.A. RHarmsen

om moeilijk met een nedstat teller, als je makkelijker kunt, je eigen teller, gewoon in PHP of PERL/CGI!!!!

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 09:52
Als het illegale software is krijg je het hier niet te horen toch :?En wat bedoel je met hitlijsten, ik neem aan dat die nedstat teller alleen invloed heeft op een of andere pagina bij nedstat met de meest bezochte pagina 's, en wie kijkt daar nou helemaal naar? Kortom je kunt beter je tijd besteden aan het beter maken van je homepage, en hem aanmelden bij wat zoekmachines. Oh ja, en zet hem even in je GoT-profile, dan krijg je daar misschien ook wat hits van >:)

Verwijderd

In je title een aantal woorden zetten waar veel op gezocht wordt. Ik hoef ze hier niet te vertellen want je fantasie is waarschijnlijk groot genoeg.

Deze woorden komen dan in verschillende zoekmachines te staan en met een paarweken schieten de hits omhoog.

HR

Verwijderd

jij geeft ook niet op hè....
|:(
wat denk je dat het betekent als je op dit onderwerp al een paar keer een slotje hebt gehad??

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04 01:34
dat kan niet per ip telt het maar 1 keer per uur dus ik zou zeggen neem die stat page over >want er zitten netbot onderdelen in en dan kun je alles zelf aanpassen >:)

Verwijderd

Gebruik de scheduler (at) van je OS en zoek een paar anonime proxies op (oa anonymizer.com) en je teller vliegt omhoog.
Alleen zie ik er het nut niet zo van. Gebruik ook eens je profile van GOT (het huisje is het icoontje van je site) en meld je aan bij de zoekmachines (om daar hoog te komen zijn heel veel trucs voor), gebruik een goede URL, maak je site interessant, maak je site interactief, zet er naakte vrouwen op, spam de nieuwsgroepen, vertel het je vrienden en kennissen,.............................................etc. |:(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.