Toon posts:

[WP7] Clip-Art

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
And now, for something completely different...

Mensen, mijn opa (jawel, mijn opa) heeft onlangs besloten om een nieuwe pc te kopen. Nu zit daar win XP of zo, iig heeft hij nu Word ipv. Word Perfect 7. Het geval is nu dat hij de plaatjes bij Word niet echt bijzonder vindt (waar ik me wel iets bij voor kan stellen) en hij zou graag de clip-art van WP7 willen gebruiken... Als trouwe kleinzoon heb ik mij natuurlijk met volle overgave in dit avontuur gestort.
Nu kan ik waarschijnlijk wel aan WP7 komen, maar de vraag is: hoe krijg ik die plaatjes naar een normaal formaat? Want ik meen me te herinneren dat dit niet zo 1,2,3 te doen is...
En weet iemand anders misschien nog een goede plek waar ik WP7 cheap kan vinden?

Bedankt alvast.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 02:17 ]

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Pelle

🚴‍♂️

Dat weten ze vast wel in SA :)

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hier een oplossing?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Je hebt WP7 wel ergens liggen, maar of wij nog een goedkoop adres weten?

Iig, als je hem nog hebt, in welk formaat zijn de cliparts dan en wat is het problem met het openen ervan in Word en waarom zou je dat willen, ik snap er heel weinig van., wat wil je eigenlijk?

Misschien ben je beter af door gewoon een paar clipart cd's te kopen voor 2 euro bij your average software boer of op een beurs. Probeer voor de gein ook eens clipart.com of laten we zeggen dit.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
Als je goed gelezen zou hebben dan had je een antwoord op al je vragen, het staat er toch echt duidelijk in.

Maar goed, ik kan dus waarschijnlijk aan WP7 komen (zie mijn post), maar dat is nog niet helemaal zeker. En het probleem is dat hij dus echt die clip-art wil.

Dus de vraag is: hoe converteer ik, als ik WP7 eenmaal heb, die plaatjes naar een gangbaar formaat of naar Word XP clip-art formaat? Dit aangezien ik begrepen heb dat die clip-art opgeslagen is in een ander formaat dan welke voor Word XP gebruikt wordt.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:50

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 18:20:
Als je goed gelezen zou hebben dan had je een antwoord op al je vragen, het staat er toch echt duidelijk in.

Maar goed, ik kan dus waarschijnlijk aan WP7 komen (zie mijn post), maar dat is nog niet helemaal zeker. En het probleem is dat hij dus echt die clip-art wil.

Dus de vraag is: hoe converteer ik, als ik WP7 eenmaal heb, die plaatjes naar een gangbaar formaat of naar Word XP clip-art formaat? Dit aangezien ik begrepen heb dat die clip-art opgeslagen is in een ander formaat dan welke voor Word XP gebruikt wordt.
zoek eerst maar eens uit wat voor formaat die wp clip arts zijn....

paint shop pro ondersteund er veel

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Die zullen waarschijnlijk in WPG (WordPerfect Graphics) formaat zijn, en die zijn vast wel uit te lezen door Photoshop, coreldraw, o.i.d.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:50

Duinkonijn

Huh?

Wpg --> http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=wpg&tg=dl-2001

:)

tnx2 moto-moi

[ Voor 11% gewijzigd door Duinkonijn op 12-04-2004 18:31 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
WPG dus, dan moet het wel lukken zo.

Bedankt voor de hulp jongens! :)
Pagina: 1