Upgrade BBNed niet uitgevoerd?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-05 15:23
De langverwachte BBNed snelheids upgrade die eerst in november/december zou worden uitgevoerd is op een gegeven moment doorgeschoven naar maart 2004. Ik heb van vrienden en bekenden begrepen dat ze inderdaad eind maart opeens geupgrade zijn. Maar mijn aansluiting niet. Mijn provider, Concepts ICT, beweert dat ze nog geen idee hebben wanneer ik geupgrade ga worden. Ze zijn niet erg goed bezig met communicatie, want meer dan dat zeggen ze gewoon niet. Nouja, dat ik moet afwachten. Erg irritant dus.

Zijn er meer mensen die hun upgrade nog niet gehad hebben? Is er misschien iemand die weet wanneer iedereen de upgrade gehad moet hebben? Of is dit geen BBNed kwestie maar maakt Concepts er gewoon een zooitje van?

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

bedoel je de upgrade naar 1mb upload?

• TomT
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb de verdubbeling van de snelheid al meer dan een maand. Maar ik zit bij Cistron op BBNed. Het ligt dus denk ik aan de provider. Weet je wel zeker dat je provider ook meegaat met deze snelheidsverhogingsactie?

• Pogostokje
Het gaat idd om de upgrade naar 1MB upload en de verdubbeling van de download (had nog het 1024 pakket)... Concepts geeft aan mee te gaan, maar is dat niet gewoon iets wat BBNed besluit te doen op een gegeven moment?

Misschien moet ik het anders vragen: zijn er Concepts gebruikers die al WEL hun upgrade gehad hebben? ;)

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
ik heb al vanafhet begin een 1 mbit upload. wordt die dan ook vergroot?

Ik doe aan tweakdsl ultra btw.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nee die word dan niet vergroot :) het max is 1mbit upload :)

Verwijderd

Ik zit bij Solcon en die hebben al maanden op hun website staan dat ze gaan verhogen, maar ondertussen gebeurt er niks. |:(

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
BBned, 1 mbit upload - Deel II

Waarom een nieuw topic :?

(ik heb inmiddels bij surfsnel ook 1mbit upload)

[ Voor 24% gewijzigd door pagani op 08-04-2004 11:13 ]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 15:02
Anders lees je even het Demon DSL express ervaringen topic, dan zie je dat daar ook nog heel veel mensen geen upgrade hebben gehad.

Punctuality is the politeness of kings

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-05 15:14

IvoB

Prutst er rustig op los

BBned is op dit moment druk bezig met de upgrades. Nu worden de grotere klanten (cistron, Demon enz.) omgezet, waarna de kleinere (concepts enz.) ook zullen volgen. Toevallig ben ik zelf (interNLnet) deze week omgezet, dus het zal ook voor jou niet zo lang meer duren.

• Pogostokje
Omdat de search er uit lag (ligt?) en ik dat topic niet gezien had.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Pogostokje schreef op 08 april 2004 @ 11:25:
[...]

Omdat de search er uit lag (ligt?) en ik dat topic niet gezien had.
De search werkt nog prima, op google site:gathering.tweakers.net en je zoekcriteria :)

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 13:45
Op de site van Concepts staat dat het op 21 april (vandaag) zou worden uitgevoerd. Heb er alleen nog nix van gemerkt. Jij?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:58
De dag is nog niet om ;)

The devil is in the details.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
IvoB schreef op 08 april 2004 @ 11:18:
BBned is op dit moment druk bezig met de upgrades. Nu worden de grotere klanten (cistron, Demon enz.) omgezet, waarna de kleinere (concepts enz.) ook zullen volgen. Toevallig ben ik zelf (interNLnet) deze week omgezet, dus het zal ook voor jou niet zo lang meer duren.
Grappig dat je dit nu zegt. Precies het omgekeerde is in september bekend gemaakt. Blijkbaar hebben ze dit dan toch omgedraaid.

Ook leuk, in dit artikel heeft BBned het nog over eind november als datum waarop de upgrades gereed zouden zijn 7(8)7

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.