Toon posts:

hi 8 video > dvd probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb een probleem. Ik heb een Hi8 video camera en kan deze op mijn pc aansluiteAlles gaat prima tot de film op de DVD staat, dan gaat op sommige (als ik meerdere keren brand exact dezelfde stukken) momenten het geluid haperen. Ik heb het al met meerdere programma's geprobeerd. Kan iemand mij aub helpen want ik wil graag mijn vakantiefilms op DVD zetten.

Alvast superbedankt.

PS: gewoon DVD kopieren enz werkt perfect en ik gebruik Emtec DVD+R dvd's. Hierdoor kan ik dus ook de video op de pc overzetten en op de dvd branden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 02:32 ]

Verwijderd

Welke programma's gebruik je allemaal?

Verwijderd

Topicstarter
om de dvd te maken gebruik ik powerproducer van Cyberlink en om te branden hetzelfde programma en ook al eens nero gebruikt. heb ook al meerdere malen op zo'n laag mogelijke snelheid geprobeerd maar niks helpt helaas

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met welke software capture je die dingen? En op welk formaat gebeurd dat (is het dan nog steeds zo dat de file goed is, dus zonder haperingen enzo).
En met welke software brandt je de dvds?

Verwijderd

Topicstarter
bewerken doe ik met powerproducer van cyberlink en branden kan ook via dat programma en ik heb het via nero geprobeerd, ik het programma werkt het trouwens de ene keer wel goed en soms hapert het ook een beetje maar op de camera zelf is het perfect en het ligt ook niet aan de kabel enz want het komt gewoon als je het op de tv aansluit wel prima door

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-12-2025

e1f

Zijn je films met geluid nog wel helemaal goed vlak vóór je ze gaat branden?

Verwijderd

Topicstarter
ja dan zijn ze prima
Pagina: 1