Toon posts:

WAP sites maken voor Nokia GSM's

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Loop al een tijdje met het idee om een WAP-site te ontwikkelen waar men, door fanatiekelingen ontworpen, software gratis kan downloaden. Ik vraag mij echter af hoe dit in zijn werk gaat. Heb namelijk geprobeerd met HTML e.e.a. te maken, maar dit opent een Nokia GSM (7210) niet.

Doel van de site is dus om software te kunnen downloaden (JAVA -> JAD + JAR files), plaatjes, midi-files, etc. Bestaat hier een guide voor?

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 23:10:
Loop al een tijdje met het idee om een WAP-site te ontwikkelen waar men, door fanatiekelingen ontworpen, software gratis kan downloaden. Ik vraag mij echter af hoe dit in zijn werk gaat. Heb namelijk geprobeerd met HTML e.e.a. te maken, maar dit opent een Nokia GSM (7210) niet.

Doel van de site is dus om software te kunnen downloaden (JAVA -> JAD + JAR files), plaatjes, midi-files, etc. Bestaat hier een guide voor?
Vast, zoek eens wat op Google :)

Je bent op zoek naar WML (Wireless Markup Language), maar ik zou er niet aan beginnen als ik jou was: WAP/WML zijn zo dood als wat en alle recente(re) telefoons gebruiken gewoon HTML via GPRS/UMTS.

Anyway, geen ruk met Programming & Webscripting van doen, dus dicht :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.