Toon posts:

What are they waiting for..........Christmas?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als er weer een nieuwe versie uitkomt dan hoop ik elke keer weer dat die deze keer wel veel mooier is dan de vorige versies, maar nee hoor elke keer flikken ze het weer om het op dezelfde engine te maken en soms zelf lelijker dan de voorganger :'(! En dat terwijl de videokaarten met de dag mooier en sneller worden. Kijk bijv. eens naar deze voorbeelden:

Need for speed III: Hot pursuit
Afbeeldingslocatie: http://www.imaginegrafx.f2s.com/nfs3_klein.gif

Need for speed 5: Porsche 2000
Afbeeldingslocatie: http://www.imaginegrafx.f2s.com/nfs5_klein.gif

Ik vind het zo jammer dat ze altijd even mooi/lelijk blijven ;(! Weet iemand of "Need for speed: Motor city" wel veel mooier is dan deze twee, want anders hoef ik hem ook niet.

Verwijderd

ik vind nfs 3 d'r trouwens mooier uitzien
en speelt ook veel beter

Verwijderd

Topicstarter
Dat vind ik ook en vooral omdat er politie in zit. Die zie je bij nfs5, maar een paar keer.

Verwijderd

Dit komt wel vaker voor bij race spellen. En waarom ze nog steeds geen hardware T&L hebben is mij ook een raadsel. Heeft iemand enig idee waarom er (zover ik weet) niet 1 race spel is dat T&L ondersteund :?

Verwijderd

Ik ken er 1tje, de nieuwste Testdrive, 6 ofzo.
Die heeft hardware T&L.
En wat betreft NFS 4 en 5, de gameplay van 5 is IMO veel beter dan die van 4, vind ik belangrijker dan dat ze alleen maar mooiere graphics proberen te maken.

Verwijderd

Topicstarter
En er is nog iets dat ik nooit snap, dat is waarom je nooit traffic kan nemen als je over het netwerk speelt.

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 11:13

Type-R

One Minute Shakin

even lelijk?!? :?

kvind ik toch niet hoor....

die diablo is echt veel hoekiger....

(xag gister een gele diablo lang mijn huis voorbij komen, tering, wat mooi >:)

Verwijderd

Topicstarter
Er staat op nvidia.com toch ergens eens lijst met spellen die T&L gaan ondersteunen, alleen ik kan hem zo even niet vinden.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik vind de textures op de Diablo beter...
maar Porsches zijn uit zichzelf veel mooier ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

...hoekig...ik vraag me toch altijd af wat iedereen om die rounded surfaces geeft....ik vind bv cs d'r gwoon net zo goed uitzien als q3 (ok ok wel veel minder gedetailleerde textures..jah en ronde dingen zijn niet echt rond..nou en?)
vond duke3d d'r ook altijd mooier uitzien dan quake, terwijl achter quekae veel meer techniek (= 1e echte 3dgame) zat.

Maargoed de vooruitgang tussen nfs3 en 5 is nou niet echt je van het (en zwaarder wordt ie wel gigantisch, op m'n 166mmx + voodoo1 was nfs 3 in 800*600 perfect te spelen, met alels op high, dat gaat je van z'n levensdagen niet lukken met porsche)

• Zazz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-01 23:40
Dat je over 't netwerk geen traffic kan nemen is omdat op alle compu's 't traffic op de zelfde plek moet zijn, anders zie je iemand anders tegen nix opbotsen/door een auto heen rijden, en dat klopt niet. Dit kost veel te veel bandbreedte, want behalve positie van jouw auto moet je ook de positie van jouw verkeer doorzenden (bv. 1 auto 40k/s * 100 autos = 4000k/s)
Pagina: 1