Toon posts:

garantie muskin geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goeie avond iedereen,

Heb eens een klein vraagje ivm de garantie van mushkin geheugen,het zit zo: Ik kan mijn 2 512mb latjes corsair XMS PC3200 ruilen tegen 2 latjes 256mb mushkin level II PC3500 met de befaamde BH-5 chips,degene waar ik ze mee ruil is zelfs bereid om nog 30€ op te leggen voor mijn corsairs :)
Nu heeft die kerel wel geen aankoopbewijs van die mushkin's dus is dit dan te vertrouwen? Of werkt mushkin ook zoals corsair die gewoon rma doen zelfs zonder aankoopbewijs moesten die mushkin's nu stuk gaan?

Alvast bedankt

mvg Jase ;)

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
1 GB vs 512 MB.. ik snal wel waarom hij dat wil.

Zitten er op je huidige latjes niet toevallig ook BH-5 chips?
Dat zou wel een strakke actie van hem zijn :P

Verwijderd

Topicstarter
Neen geen winbond chips op mijn corsairs,tis V2.2 enkel V1.1 en V1.2 hadden winbond chippies dacht ik. In ieder geval zijn het geen BH-5's want ze doen maar cl2 aan 166mhz en cl2.5 aan 200mhz 8)7 En wat met die garantie van mushkin?

mvg Jase

Verwijderd

Je hoeft niet te groeten achteraan je posts hoor, welkom op GoT trouwens
Nu moet je jezelfd de vraag stellen, heb je die extra 512mb nodig?
Desnoods kan je nog altijd een noname 512latje bijsteken of een gewone xms 512 die c2 kan op 200fsb en als je gaat benchen kan je snel die 512 eruit halen :d
Wil je er echt mee gaan overklokken? Zo niet dan zou ik het niet doen want die cas 2 en cas 2.5 daar merk je ook zoveel niet van hoor, eigenlijk heel weinig

Verwijderd

Topicstarter
Moet dienen om te oc'en ja :) En heb er zelf ook al aan gedacht om gewoon een noname latje van 512mb bij te steken als het echt nodig is,maar kzie ni in waarvoor ik da nodig zou hebben. Ik speel af en toe eens vice city of FS2004 maar voor de rest ben ik totaal geen gamer. En met videobewerking hou ik mij ook al niet bezig. Dus ik ga ervoor ,moesten ze kapot gaan zal ik wel iets kunnen regelen zeker? Nu maar hopen dat die goed gaan draaien met mijn epox en bartje 2500,kan al bijna niet meer wachte :9~

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
http://www.mushkin.com/ep...20669/Product/View/990330
(1) the product or any part thereof has not been abused, misused, neglected, replaced, repaired or modified,

(2) the product is still owned by the original purchaser and

(3) the product was properly installed in the original machine for which it was purchased and used in its recommended environment.

Mushkin shall make the final determination as to the existence and cause of any defect. Mushkin will not repair or replace products designated as having a "Limited Lifetime" warranty which fail solely because their estimated life has expired. No warranty is made with respect to customer products produced to original purchaser specifications except as specifically stated in writing by Mushkin.

All shipping costs shall be the responsibility of the purchaser.
Er staat dus original owner.. dus in principe heb je geen recht op RMA.
Er blijven 3 vragen over: vragen ze naar de bon, zou je geen bon alsnog kunnen regelen bij een bevriende winkelier, en hoe vaak gaat geheugen stuk?
Pagina: 1