Toon posts:

[ Halo ] Online Gaming lagged

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het online spelen heb ik een raar soort "lag".
elke keer als ik gewoon vooruit loop dan schiet ik ineens een meter door,
net alsof ik achter loop en dan weer een duwtje krijg.

hetzelfde gebeurde op LAN.

bijvoorbeeld als een WartHog een flip gaat maken ( Ik zit erin ).
dan gaat hij de lucht in en ineens staat hij weer recht op de grond ( mist de andere helft van de flip).
bij de andere persoon op LAN laat hij de flip wel zien ( ook in de jeep ).

snap er nix van 8)7 |:(

Mijn pc :

amd 2600 + barton
512 ddr
9600xt
ADSL Mxstream

Me ping is trouwens zon 30 a 40 en bij het navragen laggde niemand anders op die server.

Verwijderd

Halo was eigenlijk bedoelt voor de Xbox, de pc versie hebben ze maar een beetje makkelijk en niet zo goed in elkaar geprutst. Daarom staat Halo bekent als flut game op het gebied van mankementen... voorbeeld: er zijn mensen die de game met een 3,2 gieg 1024 mb 9800xt nog niet fatsoenlijk op beeld krijgen!!! :( Verder zijn er ook veel probs met het netwerk/online gebeuren...

Ik weet zkr dat wanneer je de search ff goed zo gebruiken (als ie het al weer doet) je er genoeg over vind, er liepen heel wat draadjes over namelijk.

Suc6 ermee :)

Verwijderd

Geen ervaring met Halo, maar heb je de nieuwste updates/patches van de officele Halo site gehaald? DirectX drivers in orde? Aan je pc zal het inderdaad niet liggen! (Mits hij software matig ook een beetje goed ingesteld is)

Verwijderd

Zeg toch dat het niet aan de pc's van de mensen ligt maar aan de game zelf! :/

Verwijderd

Volgens mij ligt het idd aan de game. Kep geen ervaring met het hele spel maar kep de demo erg veel online gedaan. En het is heel vaak zo dat als je lekker aant stunten bent je ineens weer op de grond staat! Opzich wen je daar wel aan en ken je een server goed ownen :)

Verwijderd

Topicstarter
Speelde gister op een server waar het maar af en toe lagde :(.

de graphix gaan trouwens wel soepel op mijn 9600 xt :).

Niet maximaal natuurlijk maar ach.

Vind het slecht van Bungie dat ze zon bagger afleveren ( Co-Op niet eens ingebouwd :( zouw sweet zijn :( ). Het kon makkelijk beter als ze het niet hadden afgeraffeld.

Remco.b :
DirectX 9.0b
Videokaart alles op performance gezet.
Autoupdate tool in Halo zelf gedraaid
( Kan niet anders online want hij checkt versie voordat je gaat spelen online ).

Spel is nu al heletijd uit , je kan mij nie vertellen dat je met een update niet de fps wat ken opwrikken ( teminste de Dedicated server software tweaken om lag tegen te gaan )
luie beesten }:O.
wat er ook gebeurd ik blijf het een geinig spel vinden.
Vooral als je met 3 maten op lan in zo warthog iedereen aan ut ownen ben met je Chaingun :o.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:20

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zet alles eens op quality ipv performance.... Dit hielp bij mij ook een boel. (radeon 9800 pro )

Heb je verder vsync ook uit/aanstaan. Zo uit --> aan en vica versa natuurlijk :P. Bij de 1 werkt vsyns namelijk beter dan bij de ander :)

Verder natuurlijk zoveel mogelijk tijdens het gamen uitzetten, waaronder Kazaa, msn, mIRC enz. Enheb je dit probleem ook bij ander online games :?

[ Voor 25% gewijzigd door Notna op 08-04-2004 15:35 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1