MSI DR4-A DVD RW - kan niet browsen??

Pagina: 1
Acties:

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-03 22:01

360Degreez

Typisch weer dit...

Topicstarter
Huh.. vaag vaag vaag.

Mijn MSI brander leest netjes autorun CD-ROM's brand netjes DVD+ en -R schijven, brand ook netjes CD's,

Maar ik kan geen CD's of DVD's browsen..... het word gekker en gekker, als ik een cdrom gebrand heb, en wil later de inhoud zien kan ik in "deze computer" of verkenner klikken wat ik wil op de drive, maar hij geeft niets.... wel laat hij zien hoe vol de schijf is.

Als ik een spel cd of dvd invoer met autorun draait hij de boel wel netjes, Windows bugje??

Iemand een idee wat dit kan zijn????

Gr

Paul

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-03 22:01

360Degreez

Typisch weer dit...

Topicstarter
360Degreez schreef op 07 april 2004 @ 20:59:
Huh.. vaag vaag vaag.

Mijn MSI brander leest netjes autorun CD-ROM's brand netjes DVD+ en -R schijven, brand ook netjes CD's,

Maar ik kan geen CD's of DVD's browsen..... het word gekker en gekker, als ik een cdrom gebrand heb, en wil later de inhoud zien kan ik in "deze computer" of verkenner klikken wat ik wil op de drive, maar hij geeft niets.... wel laat hij zien hoe vol de schijf is.

Als ik een spel cd of dvd invoer met autorun draait hij de boel wel netjes, Windows bugje??

Iemand een idee wat dit kan zijn????

Gr

Paul
Hmm.. het lijkt erop dat het aan mijn Mainboard ligt, ik heb nu een LiteOn brander, en heb precies hetzelfde probleem

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer