Oke, ik heb echt het meest vage probleem ooit denk ik. Ik heb wel vaker recurring functions gemaakt die zonder problemen werken, echter doet het nu volgende voorbeeld het niet:
het is bij deze functie de bedoeling dat er een tree gemaakt wordt van de categorieën die er zijn. Dit doe ik door op elk resultaat de functie opnieuw aan te roepen met een nieuw $subid (id van het gekregen resultaat).
Deze functie werkt perfect als ik de regel waarop ik de functie in zichzelf aanroep er niet in heb zitten. Als die er wel in zit, dat krijg ik in IE de melding 'De pagina kan niet worden weergegeven.'. Oftewel geen foutmelding waar ik iets aan heb. Mozilla besluit na het klikken van de link de klik gewoon te negeren. Heel erg vreemd dus. Wie heeft vergelijkbare problemen meegemaakt, en nog fijner, wie weet een oplossing voor dit probleem want ik zit volkomen vast
P.s. ik heb gezocht op got, ask.com en google.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| function TreeBuilder($subid) { global $DB_Shop_Cat; // Tabelnaam $result = mysql_query("SELECT id, name FROM $DB_Shop_Cat WHERE subid = '$subid' AND id != '0'"); // Query om de categorieën met het gevraagde subid weer te geven while($obj = mysql_fetch_object($result)) { $TreeContent .= " $obj->name - <a>[Edit]</a> | <a href=\"index.php? Show=Module&Module=Shop&Action=ConfirmDeleteCat&Id=$obj->id\">[Delete]</a><br>\n"; // Output opbouwen $TreeContent .= TreeBuilder($obj->id); // Functie opnieuw aanroepen op het zojuist bijgekomen (sub)id } return $TreeContent; // Waarden teruggeven } |
het is bij deze functie de bedoeling dat er een tree gemaakt wordt van de categorieën die er zijn. Dit doe ik door op elk resultaat de functie opnieuw aan te roepen met een nieuw $subid (id van het gekregen resultaat).
Deze functie werkt perfect als ik de regel waarop ik de functie in zichzelf aanroep er niet in heb zitten. Als die er wel in zit, dat krijg ik in IE de melding 'De pagina kan niet worden weergegeven.'. Oftewel geen foutmelding waar ik iets aan heb. Mozilla besluit na het klikken van de link de klik gewoon te negeren. Heel erg vreemd dus. Wie heeft vergelijkbare problemen meegemaakt, en nog fijner, wie weet een oplossing voor dit probleem want ik zit volkomen vast
P.s. ik heb gezocht op got, ask.com en google.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 20:59 . Reden: ff regeltje afgebroken, foutje gecorrigeerd ]