Elke keer als ik internet opstart opent hij met netsearchsoft.com. Als ik bij internet opties een ander startadres zet, zet hij 'm automatisch weer terug op netsearchsoft. Heb nu ook ineens bovenin een extra balk in mijn ie en af en toe dat ik links erbij krijg voor spelletjes te spelen. Hoe kom ik hiervan af????
Spyware scan, probeer Ad-Aware 6 maar eens. Dat is gratis te downloaden en kan het meeste wel verwijderen.
offtopic:
anderen helpen ipv zelf topics openen zijn niet verboden hoor.
anderen helpen ipv zelf topics openen zijn niet verboden hoor.
[ Voor 30% gewijzigd door AtleX op 07-04-2004 20:33 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
nou wat dacht je er van om de spyware dan eens te verwijderen? 
spybot search n destroy is iets beter naar mijn ervaring.
(wel erg basic vraagje voor op GoT he!!)
spybot search n destroy is iets beter naar mijn ervaring.
(wel erg basic vraagje voor op GoT he!!)
[ Voor 51% gewijzigd door SSH op 07-04-2004 20:33 ]
is het een !!!!!! of een ???? (en een is genoeg)Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 20:33:
adaware ziet dit niet???
Want de ???? is een domme vraag en de !!!!! had je ons wel eerder mogen mededelen.
Als hij in de tijd tussen het openen van het topic en zijn reply al gescant heeft gaat er toch iets niet goed. Indien hij voor die tijd al gescant had, had hij dat wel even kunnen vermelden in de TS.SSH schreef op 07 april 2004 @ 20:35:
[...]
is het een !!!!!! of een ???? (en een is genoeg)
Want de ???? is een domme vraag en de !!!!! had je ons wel eerder mogen mededelen.
[ Voor 1% gewijzigd door AtleX op 07-04-2004 20:37 . Reden: Typo-tje ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
SA FAQ: virussen & spyware + [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] zijn wat je wilt hebben (zuie de SA FAQ). Als je er nog niet mee uit komt, open dan ajb even een topic in Beveiliging & Virussen & geef even aan hoe en wat niet is gelukt, zodat we mee kunnen denken. Maar de FAQ zegt ws. genoeg
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()