Shuttle SB75G2 Barebone + Sapphire 9800 pro = NO GO?

Pagina: 1
Acties:

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vraagje over deze barebone combinatie:

een shuttle SB75G2 + sapphire 9800 pro zou volgens verschillende bladen niet kunnen omdat er actieve koeling op een 9800 pro zit... Nu wil ik deze barebone aanschaffen en heb ik de 9800 pro al... maar in de pcgameplay staat dat het AGP slot aan de buitenkant zit en dat de videokaart dus niet geplaatst kan worden... is dit op te lossen of klopt deze informatie niet?

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
klein schopje.... sorry sorry

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:52
Voor zover ik kan zien zou het met de normale koeler wel moeten kunen hoor.
http://www.techreport.com.../shuttle-sb75g2/slots.jpg

Precies genoeg ruimte toch?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jedi Geub schreef op 08 april 2004 @ 11:16:
klein schopje.... sorry sorry
Of je dat in het vervolg pas wil doen wanneer het topic zover naar beneden is gezakt dat het uit de topiclist is verdwenen? In de meeste subfora is dat dus na 24 uur :) Herlees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) om te voorkomen dat je in de toekomst meer misstappen maakt.

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ik weet wel dat deze barebone maar een voeding heeft van 180W...
Dat is niet superveel en hier zou ik wel rekening mee houden.

¯\_(ツ)_/¯

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

ik heb 61g2 met 9800 pro en dat werkt redelijk. genoeg power van de voeding en net genoeg ruimte voor de standaard koeling. Idiaal is het nog niet maar het werkt wel.

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Allereerst sorry voor t schopje, maar na wat zoeken kwam ik in dit topic terecht. Aangezien er nog geen goed antwoord op de vraag van de TS is gegeven, probeer ik het. Want heb een vergelijkbare vraag!

Er wordt gevraagd of de voeding van de bewuste Shuttle genoeg prik kan geven voor de 9800Pro, nu wil ik een Shuttle aanschaffen en heeft Shuttle inmiddels zelf, volgens de website de Shuttle aangepast. M.a.w. andere voeding e.d.
# Power supply with 220W resp. 250W (new!), 115V/230V
Aldus www.shuttle.com

Gaat het nu dan wel lukken? Die videokaart? En past zo'n videokaart dan ook qua ruimte? Niet dat t koelblok in de weg zit ofzo? Want de nwe shuttles hebben soort gaas aan in de behuizing zitten, bevorderd dat de airflow?

Hoop wat van de Shuttle gebruikers te horen, gaat dus om de XPC SB75G2

..::System Specs::..

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De videokaart moet fysiek wel passen als ik alle plaatjes zo bekijk :)

En wat betreft de voeding: check de startpost van Welke voeding heb ik nodig? Deel 5 :)

Verwijderd

Ik heb zelf een Shuttle SN41G2 V1 met een 200W voeding. Hierin draait heel prima een 9700 pro, bij mijn shuttle zitten van die ventilatiegaten aan de zijkant. Hierdoor blijft mijn videokaart beter koel dan in mijn fullsize ATX, alleen de voeding accepteerd het niet wanneer er ook een pci-kaartje in komt.
Pagina: 1