Mijn ouwe systeem wou ik gebruiken als leech computertje, heb hem paar maand niet gebruikt daarvoor werkte hij altijd goed. Heb winXP pro NL erop gezet en toen wou hij niet meer starten, helemaal niks. Heb dit al 1x eerder gehad toen heb ik alles ff eruit gehaald en weer opgebouwd en dat heb ik nu weer gedaan. Hij werkte weer maar zostraks wou ie weer niet aan.
Weer eerst powerknop getest (met schroevendraaier wou ie ook niet aan) en toen maar voeding eruit gehaald zodat ik bij de ATX kon (zit irri achter voeding). ATX er opnieuw en en voila hij ging weer aan. Zonet tijdens het typen reboote ie spontaan vlak na laden windows, weet niet of dat ermee te maken heeft.
Anyways mijn vraag: kan ik hier iets aan doen? heb nog wel een connector liggen van ouwe voeding, of kan het hier niet aan liggen maar aan het mobo (Asus P2B, oud OC bordje
)? Of is de voeding gewoon brak.
Weer eerst powerknop getest (met schroevendraaier wou ie ook niet aan) en toen maar voeding eruit gehaald zodat ik bij de ATX kon (zit irri achter voeding). ATX er opnieuw en en voila hij ging weer aan. Zonet tijdens het typen reboote ie spontaan vlak na laden windows, weet niet of dat ermee te maken heeft.
Anyways mijn vraag: kan ik hier iets aan doen? heb nog wel een connector liggen van ouwe voeding, of kan het hier niet aan liggen maar aan het mobo (Asus P2B, oud OC bordje
erop te zetten. Maar zou het toch wel wat vreemd vinden als daar iets mis is want waarom zou hij zomaar niks meer doen terwijl je niet aan de pc zit. En hij alleen maar niet meer aangaat als hij uitgestaan heeft en dus nit uitvalt (behalve die spontane reboot). Mobo heeft al paar jaartjes na OC lekker op 600 gedraait dus lijkt me sterk dat ie daar zo'n last van heeft. En anders probeer ik mijn enermax wel die moet wel goed zijn