van 32C naar 40C :s

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08 13:25
Yo,

ik ging net mn pc-temp checken en opeens zag ik dat mn pc temp gestegen was van 32 naar 40 en hij bleef maar stijgen !!! :?
Enfin, ik heb dus mn pc schoongemaakt, gekeken of ik geen zware applicaties aan het draaien was....alleen paar i-net venstertjes en msn meer niet!!! Cpuload was maar 2% ofzo

Ik heb toen een casefan omgedraaid zodat hij warme lucht naar buiten zoog...
Mn case-temp is toen gestegen van 30 naar 37 !!! Maar dat komt denk ik door mn omgedraaide casefan..

Ik weet bij god niet hoe mn temp zo snel gestegen is...normaal draait ie egt gwn op 32 graden.

Weten jullie het misschien?

P4 2,6 HT @ 3,2 GHZ @ Vcore 1,6
MSI 865PE Neo2-LS
3 casefans
2x 256mb PC3200 + aluminium plates
Coolermaster Aero Lite - Aluminium

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Verwijderd

cpu cooler ietwat losgeschoten misschien? 40c is ook geen ramp trouwens voor zo'n overklok. Hoe warm wordt ie stressed?

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:00

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Aero 7 Lite cooler neem ik aan

Je koeler zit wel nog goed op je proc...en heb je nieuwe koelpasta gebruikt of dat stikkertje dat standaard op de koeler zat? (is nl. waardeloos)

Probeer deze anders eens opnieuw te bevestigen

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

stomme opmerking maar had je niet eerst je cpu temp onoverclocked gemeten en daarna overgeklocked ?? ben dat een keer vaaker tegengekomen op forum.

daarnaast hoe lang zit je koelpasta erop (maar dat kan nooit zo veel schelen ) ?

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08 13:25
Ik heb alles opnieuw bevestigd!!! Zelfs mn casefan weer terug gedaan zodat mn case-temp weer 30C is....maar nog mn cpu is nog steeds hoog (als ik 32 gewend ben, dan is 40 hoog!!)

Stressed was ie meestal rond de 46C

Hmmm any suggestions?

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe warm mag mijn CPU worden?" :)

Verder zijn MSN smiles en uitroeptekenoverschotten echt niet nodig hier op GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.