Toon posts:

Platte Monitoren en rechte randen (107p10/20)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me zo eens af waarom ik op mn philips 107p die dus lekker plat is eigenlijk geen rechte randen kan krijgen ik heb tijden met de instellingen zitten spelen je krijgt m alleen nooit echt mooi (mn explorer balk zit helemaal een boog in!!!:'(

zijn hier ook stukjes software voor ofzo???

kapot is ie denk ik niet.

Verwijderd

Denk toch eerder dat het aan jou ligt,
ik heb daar no problems mee

Verwijderd

Topicstarter
wat kan ik hier dan aan doen ?
ik dacht dat het normaal was ... |:(
die duffe gast van de winkel waar ik m vandaan heb zegt dat ik wat met de isntellingen moet spelen nou heb ik deze bak al tijden en heb vaak heeeel veeel instellingen geprobeerd maar nooit echt goed recht beeld aan de zijkanten had ik de ene kant recht was de ander weer scheef blablabla....

Verwijderd

Ik heb de 107p10 en heb nergens problemen mee! Alleen dan het bootscherm van win2k, maar da's niet belangrijk >:).

Op de cd die je bij de monitor hebt gekregen staat een programma waarmee je de monitor instellingen, die je ook via het OSD kunt benaderen, kunt veranderen. Je moet dan echter wel de meegeleverde USB kabel gebruiken want zonder die werkt het programma niet.

Ik neem aan dat dit voor de 107p20 hetzelfde gaat, lees anders i.i.g. de handleiding op de cd!

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
ja das dus zwaar kut heb geen usb op mn mobo en kan dat customax nie draaien kutzooi

is er echt geen andere manier?

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 20:11
Nou, ik heb ook een 107P, en de lijnen zijn toch echt recht hoor.

Je moet gewoon in het menutje ff wat aanklooien, ik was zelf ook wel ff bezig voordat het helemaal naar wens was.

Je kan het anders ook ff proberen met het Customax progje wat je erbij gekregen hebt.

Om dit te kunnen gebruiken moet je hem echter wel via USB aansluiten en niet via de vga kabel:)

edit:
ah, te langzaam getypt. zie boven

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

<quote>
ja das dus zwaar kut heb geen usb op mn mobo en kan dat customax nie draaien kutzooi
is er echt geen andere manier?
</quote>

Een USB kaart of USB hub inbouwen! Die kaartjes kosten bij niks en dan heb je alvast USB mocht het je monitor problemen niet oplossen :)

Ik weet het verder niet, sorry. Ik heb nooit problemen gehad met m'n monitor en heb alles via de OSD kunnen aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
ok heel erg bedankt mensjes hier gaan we ff werk van maken zal ze es ff vertellen bij die winkel dat het wel anders kan

zo'n usb geval dat kan op mijn moederbord (zo'n aansluiting met paar pennetjes zit op mn mobo) maar daar koop ik gewoon een standaard van en klaar is kees of moet ik persee 1 die bij mn mobo (zie hieronder past)?

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10
Alles wat je via Customax kan instellen kan ook via de OSD (tenminste ik wel met mijn 107B10)
Customax is idd wel superrelaxed maar niet 'echt' nodig

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Topicstarter
om dus om customax hoef ik het niet te doen ik ga nog ff de monitor op een andere pc zetten en als ik daarmee nog niet goed krijg gaat ik ff naar die winkel terug

want ik krijg gewoon echt niet alle kanten recht met dat osd ik blijf vervormingen zien

Verwijderd

Ik heb hier sinds gisteren ook een 107P staan, en ik hetzelfde probleem :(.

De bovenkant is krom, ik heb daarbij rechts-midden-onderin een paar verticale lijnen zitten. Verder heb ik een superstrak beeld.

Verwijderd

mijn 19" 109P20 is perfect recht, alle randen, iets wat ik haat zijn die scheve randen!!! maar 'k heb geluk met deze

Verwijderd

lol dit is een topic van mij onder mn ouwe nick (voor de boel getrashed werd in eind 2000) die 107p20 heb ik toen omgeruild voor een andere (die was ook kut liet steeds teveel rood zien..) toen weer omgeruild en toen kreeg ik 1 die perfect werkte :) kehb ondertussen zelfs al weer een 109p20 op mn nieuwe bak ook heel fijn:)
Pagina: 1