[Generals] Version Mismatch

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Wanneer ik online ga spelen met Generals krijg ik na het aanmaken of inloggen van me accounts als eerste al iets van 'could not connect to storage server' (hij gaat gewoon probleemloos voorbij de 'searching for updates'
maar welke room ik ook join, iedere game is grijs en wanneer ik join krijg ik de error dat de versie verkeerd is. ik heb van de spelers gehoord dat zij 1.07 spelen, net als mij.
Heb em uiteraard legaal, anders kom ik niet eens voorbij de CDkey check

en kom NIET met 'vraag EA om support' want iedereen weet hoe EA omgaat met support op games die hun geld al hebben binnen gebracht. wil graag vanavond nog spelen ipv ergens in de komende herfst/winter

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-02 19:55

Wmm

Die melding van could not connect to storage server krijg ik de laatste tijd ook als in classic online wil spelen. In Zero Hour heb ik het niet. Maar de Gamespy servers waar Gen/ZH online op speelt waren de laatste tijd brakker dan normaal, dus dat zal de verklaring zijn.

Verder, als je de goede patch geinstalleerd hebt dan is de enige verklaring die ik voor de grijze games kan geven is dat je een no cd crack of iets dergelijks gebruikt. Hierdoor worden wat dingen in bestanden gewijzigt waardoor het spel denkt dat je een andere versie hebt. Die cd crack weggooien dus.

Als je zonder cd wilt spelen kun je van de spel cd beter een image maken en deze mounten met bv deamon tools.

• CU2morO
mijn orginele cd is kapot, moet ik nu een nieuw exemplaar kopen dan?

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Je kan gewoon een image van inet downloaden daarvoor

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• CU2morO
Nee, dan moet ik een no-cd gebruiken en dan zijn mijn core files dus anders en krijg ik nogsteeds een mismatch :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:52
1 woord...
daemon-tools

TheS4ndm4n#1919

• CU2morO
geprobeerd, werkt niet

Verwijderd

Heb je geen maatje van je die de cd ook orgineel heeft? anders daar ff isotje van draaien met alcohol ofzo..

• MartialArd830
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07-2025

MartialArd830

Pure Ownage!

Dat gaat niet werken, aangezien een iso wel alles kopieert maar niet de sectors en dergelijke van de cd... (pure data, de rest gaat ie nooit zien) OOK niet met alcohol (is mijn ervaring).

maar verder weet ik het ook niet echt, sorry...
maareh heb je misschien EA al... :X :P

The genepool could use a little chlorine...

Verwijderd

Mij iig wel gelukt O-) :P

alcohol kan beveiligingen mee fikken dus gewoon de goeie beveiliging aangeven en imagen maar, mij al vaak genoeg gelukt, ook bij nieuwe games (behalve far cry :X )

C&C generals is SafeDisc v2 (kweet alleen niet of ik dit eigenlijk wel mag posten TS heeft orgineel dus zou toch mogen? O-) )

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 21:49 ]

Verwijderd

Daemon is alleen voor safedisc beveiligingen als ik het goed heb...
Pagina: 1