Toon posts:

hdd stuk?!:S

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kep net 2 maanden een maxtor 200GB gekocht.. nu had ik de laatste tijd al problemen.. dat alsik me pc opstartte dat hij windows niet wou laden.. en bleef met zwart beeld een een knipperend _ staan.. alsik dan tijdje w8e dan dee hij het weer.. en soms moest ik windows er opnieuw overheen gooien..

nou ging ik gister ff weg, en toen ik trugkwam (me pc stond nog aan) leek het net alsof hij al 'uit was' dus ik had de knop uitgezet en was gaan slapen.. maar nu ging ik vanmorge weer booten maar dee die het weer, en nu ken ik NIETS meer doen met die HD

geprobeerd:
- win2k/xp er opnieuw op/overheen maar hij zegt dat mn C damaged is en derest unpartitioned..
- partitionmagic zegt bij deze schijf: BAD
- norton diskdokter ken dr ook niets mee
- file recovery ken van GEEN van mn schijven lezen (zelfs niet mn 60GB die ik er nu ffies in heb..)

de schijf zelf ga ik zowiezo trugsturen.. maar ik wil graag mn bestanden trug, er staan foto's op met veel waarde (en ja ik had een backup moten hebben.. maar wie verw8 dat zn 2 maande oude schijf nu al stuk is?!:S)

kan iemand me nog helpen?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 19:21

FastBunny

Give it the Works !

Draai eens de Maxtor Diagnostic floppy, en kijk eens wat die zegt. Verder google eens op drive recovery, er zijn tools die wel kunnen werken, mits je schijf nog enigzins wil werken.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Maxtor Diagnostic floppy <-- waar haal ik die vandaan?
disk recovery tool <-- weet je toevallig een goede?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
probeer de schijf eens te benaderen met een programma zoals easy recovery pro, als het daarmee niet lukt ben ik bang dat je je bestanden echt kwijt bent

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03 10:26
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 17:11:
Maxtor Diagnostic floppy <-- waar haal ik die vandaan?
disk recovery tool <-- weet je toevallig een goede?
http://www.maxtor.com/en/support/downloads/powermax.htm <-- powermax
www.google.com <-- recovery tool

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, lees eens de tekst bovenaan New Topic hier in OM. Daarin staat o.a. dat je antwoorden had kunnen vinden via de FAQ van dit subforum. Kijk aldaar onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?" en het daaropvolgend stukje "Hoe krijg ik verloren gaande data terug?". Lijkt me erg duidelijk zat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.