Hey !
Ik ben het nu al een tijdje aan het proberen maar kom er nog niet helemaal uit.
Ik wil zodra ik op een imagebutton klik dat er een nieuw window wordt geopend en dat de RequiredfieldValidator op false wordt gezet. Op 1 of andere manier gaat direct de validatie in werking zodra ik op de knop druk.
Dit is de code die ik gebruik(zoals je aan de commentaar regels ziet, heb ik al het 1 en ander geprobeert):
Ik ben het nu al een tijdje aan het proberen maar kom er nog niet helemaal uit.
Ik wil zodra ik op een imagebutton klik dat er een nieuw window wordt geopend en dat de RequiredfieldValidator op false wordt gezet. Op 1 of andere manier gaat direct de validatie in werking zodra ik op de knop druk.
Dit is de code die ik gebruik(zoals je aan de commentaar regels ziet, heb ik al het 1 en ander geprobeert):
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| Public Sub Sluiten_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.Web.UI.ImageClickEventArgs) Handles Sluiten.Click Dim sWindow As String = "mywindow" Dim jscript As String 'Me.Requiredfieldvalidator1.Visible = False 'Me.Requiredfieldvalidator1.Enabled = False 'Requiredfieldvalidator1.Visible = False 'Me.Validationsummary1.Enabled = False Me.Requiredfieldvalidator1.Enabled = False Me.Requiredfieldvalidator2.Enabled = False Me.Requiredfieldvalidator3.Enabled = False Me.Requiredfieldvalidator4.Enabled = False Me.Requiredfieldvalidator5.Enabled = False Me.Requiredfieldvalidator6.Enabled = False Me.Requiredfieldvalidator7.Enabled = False Me.Requiredfieldvalidator8.Enabled = False jscript = "<script language='JavaScript'>mywindow = " "window.open('Copy of WebForm1.aspx','" + sWindow + "','height=200,width=200,toolbars=no,resizable=no')</script>" RegisterClientScriptBlock("mywindow", jscript) End Sub |
[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 07-04-2004 23:01 ]