Ik heb een mp3 speler en daarmee wil ik dus mp3's van mijn computer naar mijn mp3speler zetten echter dit lukt om de 1 of andere vage reden niet. Wanneer ik hem connect met de usbpoort gaat alles in principe goed en doet hij het voor 3 seconden maar daarna loop het scherm vast en kan ik geen liedjes of andere bestanden overzetten. Ik vraag me echt af hoe dit komt. Ik heb gewoon Windows XP Pro en alle andere usb apparaten werken gewoon wel correct. Ook mijn mp3speler werkt gewoon bij andere computers.. is er iemand die een idee heeft of zoiets soorgelijks heeft meegemaakt?
Verwijderd
wat voor mp3 speler?
welk type usb? 1.1 of 2.0
welke programma's gebruikt voor t overzetten?
hardware veilig verwijderd?
meer info geven plz
welk type usb? 1.1 of 2.0
welke programma's gebruikt voor t overzetten?
hardware veilig verwijderd?
meer info geven plz
Een Decktron IMP4256 256MB en het is gewoon usb 1.1 en het maakt niet uit welk programma je gebruikt voor het overzetten. Windows verkenner zeg maar loopt ook gewoon vast je ziet dan alleen een zandloper en verder beweegt niets meer, totdat je de mp3speler uit de usbpoort haalt. Het programma Manager Plus dat eigenlijk gewoon een soort van verkenner is en bijgeleverd wordt heeft precies hetzelfde. Het maakt niet uit of ik de hardware veilig verwijder of niet.. Hij geeft altijd hetzelfde probleem.. alleen na heel vaak proberen heb je soms geluk dat ie het doet af en toe. Maar ik weet echt niet waar dit aan ligt en waarom die het dan wel doet en vaak niet.
edit: De mp3speler zelf maakt niet zoveel uit, want je krijgt hetzelfde probleem met de I-bead 150 die ik eerst had (en is gestolen
) en ook met de packard bell mp3speler van me zusje heb je ditzelfde probleem.
edit: De mp3speler zelf maakt niet zoveel uit, want je krijgt hetzelfde probleem met de I-bead 150 die ik eerst had (en is gestolen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 19:32 ]
Kijk eens of er emulatie voor bepaalde apparaten in je BIOS aanstaat bij je USB poorten en zet dit eens uit. Probeer eens je USB-Root devices even opnieuw te installeren.
Ik herken dit ongeveer.
Mijn nonkel heeft hetzelfde probleem met 2 draadloze muizen en een usb stick.
WIN 98 SE
(voor de herinstallatie werkte het wel) en om er nu nog eens windows over te smijten.....
Nog suggesties?
Mijn nonkel heeft hetzelfde probleem met 2 draadloze muizen en een usb stick.
WIN 98 SE
(voor de herinstallatie werkte het wel) en om er nu nog eens windows over te smijten.....
Nog suggesties?
Verwijderd
dan ligt het waarschijnlijk wel zeker aan je (usb poorten) pc, als hetzelfde voorkomt op verschillende mp3 spelers, misschien nieuwe windows erop zetten?
hmm tjah dat zal k maar in overweging nemen hehe.. me pc is nu toch erg sloom binnekort maar eens systeem helemaal opnieuw erop zetten.. bedankt iig
Pagina: 1