Internet Explorer 6 over netwerk

Pagina: 1
Acties:

• leondebob
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik wil graag op mijn werk alle pc's voorzien van internet explorer 6 ivm nieuwe intranet site, op de pc's staat nu 5.0 of 5.5

Nu is mijn vraag hoe krijg ik dit op iedere pc, door niet iedere pc langs te gaan.
we hebben een SUS server, maar die haalt wel de updates op, maar stuurt ze niet naar de pc's in het netwerk.

Is er misschien nog een andere manier om dit te doen??

bijvoorbeeld in de groep policy ofzo?

Ik heb al op google en op microsoft gezocht maar kon het tot mijn spijt niet vinden..

ik heb wel de HOW TO, gevonden van GOT en op susserver.com

kan iemand mij hiermee veder helpen?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je de juiste !computers! in de organisational unit zitten waarop je het SUS policy los laat? (Heeft mij eens een nacht zoeken gekost |:( ) Heb je dit niet dat trekken de computers zich (natuurlijk) niks aan van je SUS policy. En zoiets heb je snel over het hoofd gezien.

Werkt je SUS wel goed verder? M.a.w.: Kun je naar de SUS admin pagina en heeft SUS alles gesynced e.d.?

Ook verwijs ik je graag naar RobIII in "Hoe gebruik jij SUS? (Software Update Se..."

Als laatste redmiddel kun je natuurlijk de installatie in het login-script afdwingen ofzo ;)

[ Voor 65% gewijzigd door RobIII op 07-04-2004 16:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• leondebob
Ik heb de instructies gevolgd zoals in de How to staat.

Kun je mij precies uitleggen wat je bedoeld aub.

Of heb je misschien een Stap voor stap Guide om dit te doen? behalve naturlijk die hier op GOT staat ;)

thanx

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
In de C't van een paar maanden terug stond een hartstikke mooi artikel...
Kan het helaas niet voor je scannen (heb geen scanner en is nog (C) volgens mij ook...)

Momentje....schiet me iets te binnen....
/rommelt

Het staat in de C't van jan/feb 2004

[ Voor 98% gewijzigd door RobIII op 07-04-2004 17:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

bij installatie van een sus server zit een manual van 48 pagina's dat werkt perfect.

maar sus is niet om een nieuwe internet explorer op je pc te knallen.
je met ieak 6.0 (internet explorer administrator kit) een package maken...

die knal je in een directory ....en via het login script...roep je die speciale kant en klare installatie aan...

en klaar ben je...

• leondebob
heb je daar een how to voor? om dat te doen.
heb bij microsoft gekeken maar is niet erg duidelijk

kan iemand mij helpen?

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

leondebob - een klein beetje zelf redzaamheid verwachten we toch echt van je :) De IEAK die sv1000s noemt kan je hier vinden:
http://www.microsoft.com/windows/ieak/ - daar staat ook veel informatie over - begin nu eerst zelf eventjes om eens een en ander te proberen :)

Verwijderd

ga gewoon is zelf prutsen...
of huur iemand in... :)
Pagina: 1