And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
Daar komt alles in te staan wat een inetconnectie gebruikt en je kan de snelheid van het desbetreffendje progje ook mee omlaag brengen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Super! ga ik meteen proberen.GGS_VR6 schreef op 07 april 2004 @ 15:58:
Netlimiter.
Daar komt alles in te staan wat een inetconnectie gebruikt en je kan de snelheid van het desbetreffendje progje ook mee omlaag brengen
[ Voor 3% gewijzigd door no_useforaname op 07-04-2004 16:05 . Reden: hmm.. Netlimiter is geen freeware en is bij nader inzien nog al een paardemiddel om te bereiken wat ik wil. ]
And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
Prima progje! precies wat ik zochtsdomburg schreef op 07 april 2004 @ 15:57:
Zoek eens op andere firewalls, er bestaat zoiets als Tiny Firewall herrinner ik me.
Dat valt toch gewooon uit te zetten?no_useforaname schreef op 07 april 2004 @ 16:21:
[...]
Prima progje! precies wat ik zocht. Ik werd er namelijk een beetje ziek van dat Winamp steeds mijn hele MP3 geschiedenis naar AOL opstuurd
(jammer trouwens dat het zover heeft moeten komen met WinAmp)
Signature
Allow anonymous statistics kan je uitzetten?
Eerst reloaden, dan kijken of er gepost is, dan pas zelf posten ... moet ik echt 'ns leren
[ Voor 46% gewijzigd door blizt op 07-04-2004 16:29 ]
United we stand, and divided we fall
Als je je Winamp Library bezoekt krijg je zogenaamd als 'service' informatie over de desbetreffende artiest. Wat betekent dat je eerst die info moet uploaden wat je aan het afspelen bent
Signature
lekker kort door de bochtpastapappie.NET schreef op 07 april 2004 @ 16:33:
Dan klik je daar toch gewoon niet op. Simpel. Overigens is dat IMO hetzelfde als zoeken op google naar lyrics oid van een bepaalde artiest/lied.
Het probleem is namelijk dat Winamp Library prima werkt, anders gezegd wel de lusten niet de lasten