Toon posts:

[Office 2003] opsomtekens zijn veranderd *

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met Office 2003. Het is bij mij namelijk niet meer mogelijk om een gewone opsomming te maken. In plaats van gewone Bullits krijg ik nu namelijk verticale rechthoeken. Tevens zie ik in in Powerpoint bestanden waar vroeger +, - en x in stonden nu allerlei windings-achtige tekens.
Ik heb de officiele versie en heb het al geheel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd....
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.

Groeten,
Hajee

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Rechtermuisknop op die units --> opsommingstekens en dan kiezen wat je wil.

[ Voor 14% gewijzigd door sdomburg op 07-04-2004 15:48 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:50

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk dat het met de bestandsindeling te maken heeft, misschien als je die op Office 2000 of XP zet dat het dan opgelost is

Je probleem omtrent de opsommingstekens:
Rechterknop op opsommingsteken -> Opsommingstekens en nummering, en als het goed is, moet je nu je opsommingsteken kunnen veranderen

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet inderdaad hoe je een opsommingsteken kan wijzigen. Het probleem alleen is dat normaal de standaardwaarde een zwarte punt is en die staat er bij mij helemaal niet tussen. Ik kan hem ook niet vinden in de verzameling waar je uit kan kiezen om het aan te passen.
Tevens bevatten bestanden die ik van anderen krijg ook rare tekens als ik ze open.

Dat bestandindeling op XP zetten, wat houdt dat in dan en waar vind ik dat?

Hajee

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Ik denk dat je lettertype moet veranderen :?

LinkedIn WoT Cash Converter

• sandervanzijl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-05 17:31
ik heb hetzelfde probleem.
van de ene op de andere dag zijn alle nummerings symbolen veranderd.
ook als outlook een smiley :-) automatisch aanpast, maakt hij er geen smiley van.

ik heb nog niet de oplossing, maar wat wel opviel was dat het symbol font niet meer aanwezig was.

misschien dat hier een oorzaak ligt, en dat wellicht meerdere fonts weg zijn.

kent iemand een worm/virus/ iets anders dat dit kan veroorzaken?

en hoe krijg ik mijn oorspronkelijke instellingen terug.
erger nog: wat zijn de oorspronkelijke instellingen.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijder je normal.dot eens (even zoeken op normal.dot op je computer, als 'ie weg is maakt word automatisch een nieuwe aan met de, jawel, standaardinstellingen).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Font kan je eenvoudig terugzetten van CD of een werkende installatie. Normal.dot is idd een goede optie.

Virus: check even met een goede scanner. Zie evt. Beveiliging & Virussen om met de hand wat te checken zoals via HJT :)

offtopic:
Titeledit, 'Office 2003' was wat kort door de bocht.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 07-04-2005 13:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sandervanzijl
had ik ook aan gedacht, helaas zit het probleem qua nummering ergens anders omdat ik nog steeds allemaal rare tekens krijg.

helaas is het niet zomaar even deze tekens aanpassen, omdat het probleem dus ook voorkomt bij het intoetsen van een smiley :-) in outlook. normaal krijg je dan een smiley te zien, nu een palmboom.

• sandervanzijl
het probleem lijkt voorlopig (met nadruk op voorlopig, omdat ik nog niet alles heb kunnen testen!)
opgelost.

van een andere pc de font directory gekopieerd. deze eerst op het bureaublad gezet, die folder geopend en alles gecopypaste in de font directory. windows ging alle ontbrekende fonts toevoegen (geeft erg veel meldingen op fonts die hij al heeft) en nu lijkt het goed te gaan.

ik kan weer smileys tikken in word en mijn opsomtekentjes leken te kloppen.

maar hoe dit nu ontstaan is?
virusscan geeft in ieder geval weinig aan.
bedankt nog

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het hoe: een brakke applicatie of uninstaller die ze verwijderde?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1