Toon posts:

[2k3] Applicaties kopieren dmv Intellimirror

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een vrij aanzienlijk deel van mijn dc aan de gang gekregen, incluus roaming profiles en al die ellende. Maar op het moment dat ik nu inlog op een andere pc heb ik 3 problemen.

Note: De clients zijn allen win 2000 en zijn gemigreerd vanaf een standalon/peer to peer netwerk

1) In het start menu en het bureaublad staan allemaal items die door een vorige gebruiker zijn geinstalleerd en worden toegepast op de hele computer.

2) In mijn persoonlijke startmenu staan wel een paar snelkoppelingen van mijn originele pc, maar lang niet allemaal. Waarschijnlijk zijn alleen de snelkoppelingen die in mijn eigen userprofile stonden doorgekopieerd naar de server en niet gegene die computer-wide zijn geinstalleerd.

3) In de snelkoppelingen die wel goed overgegaan zijn naar de roaming profile staan ongeldige verwijzingen, aangezien de paden ongewijzigd zijn gebleven. M.a.w. ze verwijzen nog steeds naar c:\program files\app\test.exe terwijl deze alleen maar geinstalleerd is op pc1 en niet op pc2. Hoe kan ik ervoor zorgen dat op het moment dat ik client side iets installeerd (dus niet in de ad) deze wordt gemirrord (via Intellimirror) naar client2.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 15:31 ]