Ik vermoed dat die met een metalen beugel vast zit. Deze haken meestal in een haak op de processor. Helemaal zeker ben ik er echter niet van.
beetje klooien enzo.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
neej, zit niet met metalen pennen zie wel 4 plastic pennetjes aan de kant v.d. fan zitten
had al van alles geprobeert, wil nl een coolermaster erop zetten
had al van alles geprobeert, wil nl een coolermaster erop zetten
Verwijderd
Als je een PII met standaard Intel cooler hebt, dan zit deze met popnagels vast op de processor. De enige mogelijkheid is dan losboren
Ok dan, hier heb ik wat op gevonden:
Aan de achterkant zie je die vier pinnetjes zitten. Je zoekt ergens in de garage een klein schroefje met een spitse punt dat klein genoeg is (ook weer niet te klein) om naast zo'n pinnetje te draaien (die pinnetjes lopen ook spits toe, dus dat moet lukken).
Het schroefje draai je dus naast het pennetje totdat het (puntje)afbreekt. Als het goed is heb je nu een gaatje met nog die pin erin, maar je hebt het gaatje eigenlijk wat dieper gemaakt.
Nu zoek je een schroef met een PLATTE VOORKANT en die draai je in het gaatje, als je aan de andere kant kijkt zie je dat het pennetje daar wat omhoog komt (wel flink hard dr'in draaien
en niet bang zijn om te ver door te draaien, als je verder gaat gaat de schroef gewoon door gaatje in je printplaatje heen, hoef je geen bang voor).
Je merkt dat nu behoorlijk wat spanning op de andere kant van het pennetje staat en dit kan je nu probleemloos eruit wippen met een schroevendraaier.
OK, sorry voor het onduidelijke verhaal, maar het is al laat he
Dit trouwens voor PIII, maar zou ook bij jou moeten lukken.
Kijk ook een hier: www.coolerguys.com/HowTo/P3part1.htm
Maar dit vind ik niet goed lukken en je hebt meer kans op beschadigde proc.
Waar hij dus dat schroefje indrukt, draai jij er eentje erin.
SUC6
Aan de achterkant zie je die vier pinnetjes zitten. Je zoekt ergens in de garage een klein schroefje met een spitse punt dat klein genoeg is (ook weer niet te klein) om naast zo'n pinnetje te draaien (die pinnetjes lopen ook spits toe, dus dat moet lukken).
Het schroefje draai je dus naast het pennetje totdat het (puntje)afbreekt. Als het goed is heb je nu een gaatje met nog die pin erin, maar je hebt het gaatje eigenlijk wat dieper gemaakt.
Nu zoek je een schroef met een PLATTE VOORKANT en die draai je in het gaatje, als je aan de andere kant kijkt zie je dat het pennetje daar wat omhoog komt (wel flink hard dr'in draaien
Je merkt dat nu behoorlijk wat spanning op de andere kant van het pennetje staat en dit kan je nu probleemloos eruit wippen met een schroevendraaier.
OK, sorry voor het onduidelijke verhaal, maar het is al laat he
Dit trouwens voor PIII, maar zou ook bij jou moeten lukken.
Kijk ook een hier: www.coolerguys.com/HowTo/P3part1.htm
Maar dit vind ik niet goed lukken en je hebt meer kans op beschadigde proc.
Waar hij dus dat schroefje indrukt, draai jij er eentje erin.
SUC6
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
kan best, bij mij dus niet, maarja, fijn dat't gelukt is
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Pagina: 1