Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heeft iemand misschien ervaringen met bestellen bij www.gsmextra.com
Ik probeer nu al bijna vier weken contact met ze te krijgen zonder resultaat. Ik heb gemaild naar info@gsmextra.com en contactformulieren ingevuld op hun website. :(

Ik heb een Bluetrek G2 autolader bij ze besteld. Ik kreeg binnen een week dit mailtje ontvangen op 15-03-2004:

*** DIT IS EEN AUTOMATISCH GEGENEREERD BERICHT***
U kunt ons contacteren via onze website via de link 'contact' of klik hier om direct naar het online formulier te gaan:
http://www.gsmextra.com/contact.php3

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw betaling betreffende ordernummer *****.
Mits voorradig, wordt uw bestelling binnen 2-3 werkdagen bij u afgeleverd.

Met vriendelijke groet,
A. Erkan
www.gsmextra.com
info@gsmextra.com

Nou is waarschijnlijk de lader niet op voorraad. Maar ik krijg maar geen reactie op mijn mailtjes. Heeft iemand dit al eens meegemaakt :? :?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
[list]
• Hiervoor gebruiken wij de shopsurvey.
• E-mail adressen ongecensureerd laten staan is niet lief voor de eigenaar van dat adres
• Je had kunnen weten dat je de SHopSurvey kon gebruiken, als je de FAQ gelezen had, iets waar je bij registratie tot verplicht bent.
• Eigen initiatief is ver te zoeken, je kan ze bellen/mailen whatever.

[ Voor 90% gewijzigd door sdomburg op 07-04-2004 15:09 ]

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-11 22:28

jurma

simply connecting...

als ze een telefoon nummer hebben bel je ze toch?
staat het niet op de site, kan je dit checken via het KvK nummer.
misschien moet je dat eens proberen.

en nee heb geen ervaring met die winkel, maar is wel slechte service dat ze niet reageren op mails.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Probeer inderdaad de ShopSurvey eens, of probeer een andere manier van contact zoeken :)

Succes :)

Dit topic is gesloten.