Toon posts:

[Ervaringen] Watercooling SETS

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben sinds vandaag opzoek naar een nieuwe waterkoeing setje.. omdat mijn aquarius2 het begeven heeft en ik via de garantie me geld terug gekregen heb. Ik heb ongeveer 200 euro (mag iets meer) uit te geven.

Daarom vraag ik om jullie ervaringen. Zou graag willen weten wat de temps zijn, wat je allemaal koelt en wat er allemaal bij de set zit. Ik wil graag ook de nadelen van jouw setje weten omdat ik daar dan ook rekening mee kan houden, Thnx already

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik denk dat je ff [rml][ WC] Het grote waterkoelingtopic deel VIII[/rml] door moet lezen :) Hier staan genoeg setjes in. Verder kan je in de pricewatch kijken naar setjes met de prijs die jij ervoor wilt betalen en daar revieuws van opzoeken :) succes !

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 14:17:
Hoi,

Ik ben sinds vandaag opzoek naar een nieuwe waterkoeing setje.. omdat mijn aquarius2 het begeven heeft en ik via de garantie me geld terug gekregen heb. Ik heb ongeveer 200 euro (mag iets meer) uit te geven.

Daarom vraag ik om jullie ervaringen. Zou graag willen weten wat de temps zijn, wat je allemaal koelt en wat er allemaal bij de set zit. Ik wil graag ook de nadelen van jouw setje weten omdat ik daar dan ook rekening mee kan houden, Thnx already
De revoltec liquid icer is best goed en kost niet zoveel .. (189 euro),

Afbeeldingslocatie: http://www.perfect-systems.nl/image/producten/49340-big.jpg

@ www.perfect-systems.nl

[edit] mijn broer gaat deze binnekort aanschaffen... kzal nog wel replieën over zijn ervaringen ermee ;)

ik zelf heb een asetek waterchiller... (2e hands... ) heb alleen andere pomp.. moet nog wachten op mijn waterwetter en dan gaat ie erin... als je een asetek waterchiller echter nieuw koop kost ie geloof ik rond de 240/260 euro...

(je hebt dan wel 2 koelblokjes meer natuurlijk... )

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 15:40 ]

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 12:34
asetek waterchill is een simpel en goed setje

LinkedIn
BlackIntel

Verwijderd

Voor het geld wat je te besteden hebt, zou ik zelf een setje samenstellen. Presteert over het algemeen beter dan een kant-en-klare set. Kijk eens rond in [rml][ WC] Het grote waterkoelingtopic deel VIII[/rml]

Verwijderd

Verkeerde knop 8)7

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 17:26 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zoek eens op waterkoeling performance, er is namelijk al zo'n topic waarin een hoop mensen precies aangeven wat ze hebben en hoe goed het koelt :)

edit : ik ben zelf al opzoek gegaan naar een linkje voor je alleen de search doet een beetje vaag hiero

[ Voor 29% gewijzigd door PilatuS op 07-04-2004 17:30 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.de/news/artikel/2002/06/koolance.jpg

Wat dacht je van deze waterkoolset + kast?

Koolance PS2-601

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 17:43 ]

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-02 21:39
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 17:42:
Wat dacht je van deze waterkoolset + kast?
[sorryergflauwmodus]
oftewel een waterkoolkast :+
[/sorryergflauwmodus]

maaruh Asetek Waterchill KT12-L20 wat misschien?
goede performance, goede kwaliteit, mooi, practisch?

review:
http://www.hexus.net/cont...?dXJsX3Jldmlld19JRD02NjY=

Pricewatch
pricewatch: Asetek WaterChill KT12-L20 (CPU/VGA/NB, Socket A/478/754/939/940, set)

zo nou ben ik wel weer liev geweest O-)

Verwijderd

Ikzelf heb een setje van www.h2o-computer.de, namelijk de Cool Sprinter 2.5. Ik heb hier wel een ander reservoir bij, want de originele was door een productiefout gaan lekken. De pomp zat in het reservoir, die heb ik dus vervangen voor een Sicce Nova. Die heb ik in het nieuwe reservoir zitten, en dat werkt goed. Verder is van dezelfde firma nu ook een Vga blokje onderweg. Nu heb ik alleen mijn 2700+ thoroughbred @ 1,85volt @ 2,46Ghz gekoeld met deze set, en de temperatuur komt stressed niet boven de 46 uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 18:10 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Lees [rml][ WC] Het grote waterkoelingtopic deel VIII[/rml] en voorgaande topics eens door, daar is genoeg info in te vinden. Ook reviews op internet zullen je een flink eind op weg helpen. Als de search zou werken, zou je bovendien genoeg ervaringen met waterkoeling-sets kunnen vinden, maar die is nu even stuk :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.