Toon posts:

[win] Prog handmatig verwijderd, hoe uit softwaremenu halen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb een klein probleem, en ik heb geen idee hoe ik he tmoet oplossen. Hier komt het verhaal.
Een aantal dagen geleden heb ik een spel geinstalleerd(volkomen legaal spel), maar het liep niet zo lekker. Nu ik terug denk is dat onzin, maar daar gaat het nu even niet om. Al met al, besloot ik het spel de Uninstallen, maar dat deed ie niet. Beetje vreemd allemaal dacht ik, en toen nam ik een redelijk domme beslissing, namelijk gewoon de map en alles wat met dat spel te maken heeft, handmatig te verwijderen. Zo gezegd zo gedaan, en alles was weg. Ik had het ook al met Configuratie -> Software verwijderd, maar toch was er iets niet goed gegaan.

Toen ik het spel daarna weer opnieuw wilde instaleren, stond er in de Quick Start, alleen de optie UNinstall, niet eens de optie INstall, of zelfs Play....Maar als ik dan op Uninstall druk, doet ie verder niets. Ook als ik de setup opstart, staat er dat het spel geinstalleerd is, maar er staat wel achter dan het spel in totaal 0 mb is...:S Wel geinstalleerd, geen spel dus...

Het spel waar het hier om gaat is Battlefield Vietnam, maar dat maakt niet heel veel uit denk ik.

Ik had al aan iemand gevraagd om hulp, en die zei dat het waarschijnlijk in het register zat. Maar ik heb geen idee wat ik nou moet verwijderen om die computer weer te laten denken dat het spel weg is....

HELP???

P.S. ik draai gewoon op XP.

Alvast Bedankt...

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

Kvn

Start regedit op en verwijder gewoon alle keys met de naam van het spel erin? Oh en laat volgende keer titels als PROBLEEM achterwege > Dit is niet gewenst

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Dat wordt dus handmatig alle keys verwijderen. Gewoon via cmd-->regedit en dan zoeken op battlefield en al die keys wegflikkeren :)

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
met TWEAK UI kan je bestanden uit het geinstaleerde bestanden menu van windows verwijderen.

[ Voor 11% gewijzigd door djexplo op 07-04-2004 14:18 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Uhm....

behalve dat ik niet weet wat je probleem is is je topic titel erg fout....

Dus wil je je spel nou volledig uninstallen of wil je hem weer herinstallen?

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:10

jurma

simply connecting...

//offtopic moet dit niet in game problemen enzo?

zoek in je register onder de sleuter current machine - software, daar moet dan ergens de maker van battle field staan, daar staat battle field weer onder en verwijder deze.

kan je niet het spel gewoon opnieuw installeren dus reinstall, die optie krijg je ook altijd als je de cd er in stopt.

en verander topic titel in iets toepasselijker :)

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

Kvn

djexplo schreef op 07 april 2004 @ 14:18:
met TWEAK UI kan je bestanden uit het geinstaleerde bestanden menu van windows verwijderen.
Daar mee is het register nog niet leeg lijkt me ;)

Verwijderd

SSH schreef op 07 april 2004 @ 14:20:
Uhm....

behalve dat ik niet weet wat je probleem is is je topic titel erg fout....

Dus wil je je spel nou volledig uninstallen of wil je hem weer herinstallen?
offtopic:
Ja nogal een schreeuwende topictitel die echt niet aanduit wat het probleem is :? Topicreport ;)

Verwijderd

Topicstarter
Spijt me zeer van de titel enzo, ben nieuw hier, ben hier ook nog nooit geweest maar een vriend zei dat ze hier wel een antwoord wisten. Ik ga dat van Regedit wel even proberen.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Slayerized schreef op 07 april 2004 @ 14:20:
[...]
Daar mee is het register nog niet leeg lijkt me ;)
Nee, maar is wel nodig als je de vorige instalatie helemaal wil weghalen...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
WOW!! bedankt mensen!! echt heel erg bedankt! het is gelukt. Vooral Jurma, dankzij jouw tip met Current machine enz enz is het gelukt!!

Bedankt voor alle snelle reacties!!! Echt top van jullie!!
_/-\o_
Pagina: 1