aan alle eigenaren van een msi pro 2

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik had eerst een vaag ecs elite(?) mobo, en haalde 6800 3dm**k punten. nu, met mijn nieuwe aanwinst van hcc, de msi k7t pro 2 haal ik maar 5600!
ik weet echt niet waar het aan kan liggen.
heb van alles geprobeerd. zowat alle det. drivers, dx7(a) en dx8, via 4-in-1 4.24 en 4.25, maar ik haal gewoon niet hoger.
hoe kan het verschil zo groot zijn?!
zijn er instellingen in de bios die heel erg de score kunnen beinvloeden of is het gewoon zo dat je met die msi gewoon standaard lage scores haal(wat ik niet denk)
overigens, de msi is wel lekker stabiel :9

tbird 800@800(wachtend op chrome orb)
256 ram cas 2
gforce 2 gts 64mb 333/200@401/225:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
please niet gaan zeiken dat dit weer zo'n 3dmark-topic is, want dit gaat eigenlijk over de msi en ik gebruik 3dmark als voorbeeld van de performance van mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou gewoon Windows opnieuw installeren. Dan weet je zeker dat de drives van je oude moederbord helemaal weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan, format c: en windhoos helemaal opnieuw erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zowiezo de Bios-update halen, deze had een gigantische verbetering qua memory performance, je score zal daardoor ook wel wat beter worden.
Windows gewoon helemaal opnieuw installeren met Deto 6.47 en DX7.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die update halen dan?
en hoe kan ik die update installeren?
bios flashen ofzo?
is dat moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:48
Je kan het via de live Update doen en dat staat op de CD onder de Utilities tab.

Anders even kijken op MSI-Computer.nl voor de omschrijving daar staat het heel goed beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bios kan je halen op de msi homepage

www.msi.com?????

flashen is op elk mobo in grote lijnen het zelfde. Op de homepage van msi staat vast ergens een flash progje (of anders op de driver cd) waarme je een gedownloade bios kan flashen. Een readme is op de MSI homepage te wel te vinden.

P.S. zet je comp niet uit tijdens het flashen, want dan ben je zwaar de lul en vergeet niet de optie cash bios enable uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja
nooit een live bios update doen.als een site in 1 keer plat gaat wat dan?
bios kapot...en de url is www.msi.com.tw
als je url typt typ hem dan voledig :7
Tjonge jonge...........grrrrrrrrrrrr>:)
Ray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:48
Dat deed ik toch, sjonge sjonge,

Als je in 2000 nog niet begrijpt hoe het internet werkt *sigh*

www.msi-computer.nl

Zo goed ???? Ray???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 december 2000 15:57 schreef nitraat het volgende:
Die bios kan je halen op de msi homepage

www.msi.com?????

flashen is op elk mobo in grote lijnen het zelfde. Op de homepage van msi staat vast ergens een flash progje (of anders op de driver cd) waarme je een gedownloade bios kan flashen. Een readme is op de MSI homepage te wel te vinden.

P.S. zet je comp niet uit tijdens het flashen, want dan ben je zwaar de lul en vergeet niet de optie cash bios enable uit te zetten.
Waarom moet die optie Cache Bios enable uit staan dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk maar 2 regels lager naar mijn 3d-mark score!

oh ja ik gebruik geen detonator drivers deze zuigen namelijk ik heb verschillende tests gedaan en de asus 6.33 drivers zijn het beste.
Pagina: 1