Toon posts:

[XP] wachtwoord NIET onthouden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb per ongelijk op 'Dit wachtwoord onthouden' geklikt in IE6.
Het klinkt vreemd, maar ik WIL dat'ie om een wachtwoord vraagt.

Gaat om een wachtwoord die ik op moet geven voor de proxy.

P.S. op een of andere manier werkt de 'search' niet, daarom dit topic. Er staat bij search dat'ie bijgewerkt is tot 30-07-2002 10:10 (en das al een hele tijd gelee)

Search via Google heeft me ook niet veel opgeleverd. Ik wil nu wel eens een werkende oplossing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke manieren heb je zelf al geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:00
Citaat uit "Windows XP for Newbies" boekje wat je kunt halen bij de bruna voor 2,99 :+ (j/k)

1) Internet Explorer Starten
2) Extra
3) Internet-Opties...
4) Tabblad Inhoud
5) AutoAanvullen...
6) Wachtwoorden Wissen.

De kruisjes kun je wel zelf vinden, mag ik hopen? 8)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de oplossing van SLUUUT geprobeerd, maar het gaat hier om het wachwoord voor de proxy server.

En de oplossing van SLUUUT werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:27

Duinkonijn

Huh?

bastaard oplossing... wijzig je wachtwoord op de server
dan krijg je vanzelf wel weer die vraag

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Duinkonijn schreef op 08 april 2004 @ 09:26:
bastaard oplossing... wijzig je wachtwoord op de server
dan krijg je vanzelf wel weer die vraag
Aangezien deze proxy server niet in mijn beheer is, is dit geen oplossing.

Wanneer het wachtwoord voor de proxy verloopt, komt IE na een aantal maal proberen pas met de vraag om het wachtwoord opnieuw in te voeren.

Op dat moment is mijn login alweer geblokkeerd, en moet ik deze weer laten de-blokkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Volgens mij kan je 'Remember this password' toch gewoon uitvinken als hij om je username/password vraagt in het proxy scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 08 april 2004 @ 10:23:
Volgens mij kan je 'Remember this password' toch gewoon uitvinken als hij om je username/password vraagt in het proxy scherm?
Ik heb het wachtwoord bij deze vraag dus opgeslagen, dus ik krijg dan proxy scherm NIET.

Deze krijg ik weer als het wachtwoord verloopt, en dan is het al te laat.....

En het waarom is trouwens niet helemaal meer de vraag, mijn vraag is gewoon waar ik dit kan verwijderen. Soms heb je een probleem wat opzich geen probleem is, maar wil je toch weten of er een oplossing voor is :?

Het is mijn systeem, en M$ Microsoft kort je af als MS - laat die kinderachtige verbasteringen weg aub hoeft niet uit te maken welk wachtwoord ik onthouden wil of niet. Als ik een vergissing heb gemaakt, wil ik die ongedaan kunnen maken :(

[ Voor 42% gewijzigd door elevator op 08-04-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 13:35:
Ik heb het wachtwoord bij deze vraag dus opgeslagen, dus ik krijg dan proxy scherm NIET.
Vreemd - ik krijg bij elke normale 'Real Authentication' scherm gewoon het vooringevulde 'User' en 'Password' waar je dan alleen maar op enter hoeft te drukken.

Is dit misschien specifieke software die je gebruikt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 08 april 2004 @ 14:13:
[...]

Vreemd - ik krijg bij elke normale 'Real Authentication' scherm gewoon het vooringevulde 'User' en 'Password' waar je dan alleen maar op enter hoeft te drukken.

Is dit misschien specifieke software die je gebruikt? :)
Nope, gewoon IE6. Als je het wachtwoord voor de proxy hebt ingevoerd, en het vinkje van het onthouden hebt aangevinkt, krijg je deze popup niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand met dé oplossing :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De oplossing heb ik niet (ik gebruik zelf al jaren geen IE meer dus al mijn kennis is roestig of afkomstig van ervaringen van anderen). Maar leeg voor de zekerheid even alle plaatsen waar wat wordt onthouden, naast IE->internet opties dus ook properties startbalk -> advanced -> clear.

Ook kan je eventueel de keys verwijderen uit je Protected Storage System Provider in je register - zoals uitgelegd in bijv. MS's Q290684

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1