[Awstats] meerdere logfiles samenvoegen en invoeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 21:17
Aangezien mijn vorige topic niet meer te vinden is plaats ik deze even opnieuw, zoekmachine kan deze niet meer vinden zegt telkens 0 hits(verschillende manieren geprobeerd) :?

Met awstats kan je dus heel simpel een logfile map opgeven en zo de statistieken generen, maar ik heb nu dus meer dan 2000 logfile mappen en zou dan dus voor elke logfile map een nieuwe config aan moeten maken.

Ik draai awstats in combinatie met IIS 5.0 en zoek dus een manier om alle logfiles(in verschillende mappen) samen te voegen in 1 map en dan awstats ze in laten voeren(bij elkaar dus niet in losse statistieken).
In de FAQ van awstats zag ik wel een emerge tool waar je meerdere logfiles kon samenvoegen maar daarmee kon je alleen /mapmetlogs/*.* opgeven en niet bijvoorbeeld /mapmet*/*.* .

Weet iemand hier emand een oplossing voor en misschien een voorbeeld ?
Want ik wil er een batch job van maken zodat op een bepaalde tijd alle logs samengevoegt worden B) .

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

misschien zoiets: copy map1/*+map2/*+map3/* grootlog

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Klik de volgende keer even op je naam en je vindt je topic weer terug :)

[rml][ Awstats] meerdere subdomeinen in 1 config?[/rml]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.