[XP Pro incl SP1]aantal emails in welkomsscherm

Pagina: 1
Acties:

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:43
Geachte medetweakers,

Eigenlijk wou ik dit via de search opzoeken, maar aangezien de search op dit moment ( 7 april 2004; 12:40 uur ) niet werkt, moet ik het heel even zo doen.
Waarschijnlijk is dit topic al honderden keren voorbij gekomen...

Ik heb een machine met Windows XP Pro incl. SP1 NL.
Op deze machine staat Office 2003 SBE geïnstalleerd. Bij het aanmeldscherm, krijgt de gebruiker te zien, hoeveel emails hij nog in zijn inbox heeft staan. Continue staat er de melding dat er nog 9 ongelezen emails instaan.

Als hij in zijn inbox van Outlook 2003 kijkt, staan daar ( natuurlijk ) geen 9 ongelezen emails in. Als test hebben we alle mail verwijderd, maar de melding bleef.

Ik heb allerlei instelling in Outlook bekeken, maar ik kan niks vinden.
Zouden jullie mij hiermee willen helpen. Ik vind het op zich niet vervelend, maar de gebruiker dentk er anders over.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 23:06

Zerora

Ik Henk 'm!

Heb je ook gekeken in de andere mappen?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Ik denk dat je moet kijken op hotmail oid, je hebt denk ik een zogenaamde passport van microsoft gelinkt aan je windows account, die zegt dus hoeveel mails je nog hebt ed.

• nextware
Ik heb ook gekeken in de andere mappen, voor zover deze aanwezig waren.
Er staan nergens nieuwe emails in.

Het betreft 3 accounts, allemaal van Planet Internet. Van een Hotmail adres is geen sprake...

Alle drie de accounts worden in 1 box ontvangen. We hebben geen splitsing aangebracht. Ik heb net alles nog een keer bekeken in Outlook 2003 en in Windows XP Pro, maar heb niks kunnen vinden..

Verwijderd

word er ook gebruik gemaakt van outlook express?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 23:06

Zerora

Ik Henk 'm!

En als je in outlook op Verzenden/ontavngen klikt om nieuwe emails binnen te halen. Misschien staan er wel nieuwe emails op de webmail van planet internet en heb je die nog niet binnen gehaald.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 19:39
Met TweakUI kan je de mailcount repareren als deze blijft staan...

• nextware
Dit is wel een handige..
Ik zal dit de volgende keer eens gaan uitproberen. Beetje pielen in het register is altijd leuk :)

Alleen gaat het in dit artikel over MSN / Hotmail adressen, maar dat zal wel ver hetzelfde blijven, wanneer het gaat over planet adressen..

Verwijderd

waarom zijn mensen zo lui om te lezen, windows pakt hiervoor dus 2 programma's: Outlook Express + MSN

ik heb het al eerder gezegd maar toen werd er niet geluisterd schijnbaar is het niet belangrijk genoeg :X

• nextware
het is niet zo, dat ik te lui ben om te lezen, maar deze persoon maakt geen gebruik van MSN / Hotmail adressen.
Ook vind er nergens één of andere koppeling plaats...
Pagina: 1