[Xp]Custom iconen van prullenbak ed. springen steeds terug

Pagina: 1
Acties:

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 16:57
Ik vind het leuk om met themes e.d. van windows XP te klooien en nu had ik dus andere iconen aangewezen voor my computer, prullenbak en my documents. Deze iconen blijven echter steeds niet lang staan, meestal zijn ze bij een reboot weg (Niet altijd) naar de originele icons en soms gebeurt het ook ineens (Ik heb nog niet precies kunnen achterhalen waarom en wanneer precies). De nieuwe iconen heb ik in de map c:\Windows\resources\icons staan.

Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? (Ik heb uxtheme.dll gepatched voor custom themes, misschien dat het daaraan ligt?)

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
start eens in veilige modus op en verwissel ze dan

en anders ff searchen want xp zet idd van een boel bestanden automatisch een backup terug --> weet ff niet hoe die functie heet.

[ Voor 12% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 07-04-2004 13:02 ]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Shagura
Maestro.mosjuh schreef op 07 april 2004 @ 13:01:
start eens in veilige modus op en verwissel ze dan

en anders ff searchen want xp zet idd van een boel bestanden automatisch een backup terug --> weet ff niet hoe die functie heet.
Ik heb me op google al helemaal rotgezocht, waar zou ik moeten searchen dan?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 23:06

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik heb ook mijn iconen veranderd, maar ik gebruik hiervoor style XP voor. Ieder windows icoontje veranderd dan mee. inclusief de mappen.

info @ TGT soft
pics @ Theme XP.org

[ Voor 43% gewijzigd door Zerora op 07-04-2004 13:12 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Shagura
Zerora schreef op 07 april 2004 @ 13:08:
Ik heb ook mijn iconen veranderd, maar ik gebruik hiervoor style XP voor. Ieder windows icoontje veranderd dan mee. inclusief de mappen.

Ik heb nu:
[afbeelding]

Meer info @ TGT soft
Meer pics @ Theme XP.org
Dit gaat helemaal niet over style XP, ik verander de iconen gewoon in properties op desktop -> desktop -> customize desktop. Ik hoef hier dat hele styleXP niet voor want ik patch veel liever alleen de uxtheme.dll dan dat ik externe programma's gebruik (wat helemaal niet nodig is).

Verwijderd

Het bestand "uxtheme.dll" staat op diverse plekken in je systeem: \system32, \system32\dllcache en in je system restore folder. Heb je die wel allemaal vervangen voor je gemodde exemplaar? Check eens of die niet stiekum wordt teruggezet voor een systemrestore versie :) (PatchXP doet dat idd automatisch)

De custom iconen, heb je al eens met TweakUI een refresh iconcache gedaan?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 13:43 ]

• Shagura
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 13:28:
Het bestand "uxtheme.dll" staat op diverse plekken in je systeem: \system32, \system32\dllcache en in je system restore folder. Heb je die wel allemaal vervangen voor je gemodde exemplaar? Check eens of die niet stiekum wordt teruggezet voor een systemrestore versie :)
Mijn themes werken op zich wel (Nu heb ik panther theme en dat ziet er allemaal perfect uit), het enige wat steeds terugschiet zijn de iconen van my computer, recycle bin en my documents.

Ik heb trouwens die dll gepatched met het programmaatje 'PatchXP' en die doet dat verder geloof ik automatisch :)

Dat van TweakUI werkt ook niet trouwens :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Shagura op 07-04-2004 14:31 ]

Pagina: 1