Out of order...
Verwijderd
pricewatch: Linksys WRT54G (4x 100Mbps, 54Mbps)
En als dat geen v2.0 is, stuur de winkel een mailtje. Zij die v1.0 leveren zullen vanzelf v2.0 wel leveren
En als dat geen v2.0 is, stuur de winkel een mailtje. Zij die v1.0 leveren zullen vanzelf v2.0 wel leveren
Wat ik vergeten ben te zeggen. Ik heb dus met winkeliers gemailt/gebelt maar tot dus ver niet de v2 te bekennen. Het schijnt ook dat er soms geen versienummer meer op staat wat het natuurlijk ook zeer moeilijk maakt. Enige mogelijkheid die dan nog bestaat is openmaken en chips bekijken. Maar dat doen ze natuurlijk niet 
Wie o wie kan mij dat vage winkeltje wijzen die ze wel heeft. Hij moet toch ergens leverbaar zijn
Wie o wie kan mij dat vage winkeltje wijzen die ze wel heeft. Hij moet toch ergens leverbaar zijn
[ Voor 14% gewijzigd door X1pheR op 07-04-2004 14:16 ]
Out of order...
Je kan het ook zien aan het serie-nummer (moet je ff voor googlen, maar ik dacht dat ze met een 5 begonnen) en met een beetje geluk aan de bijgeleverde firmware (er zijn een paar Firmware-versie die alleen op een v2-box mogelijk zijn).Da_Killah schreef op 07 april 2004 @ 14:15:
Wat ik vergeten ben te zeggen. Ik heb dus met winkeliers gemailt/gebelt maar tot dus ver niet de v2 te bekennen. Het schijnt ook dat er soms geen versienummer meer op staat wat het natuurlijk ook zeer moeilijk maakt. Enige mogelijkheid die dan nog bestaat is openmaken en chips bekijken. Maar dat doen ze natuurlijk niet
Sorry, maar dit is toch niet echt de bedoeling.
Vraag eens naar resellers aan de fabrikant ofzo ?
Kwoot uit den boze FAQ:
Vraag eens naar resellers aan de fabrikant ofzo ?
Kwoot uit den boze FAQ:
Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor.
Tijd voor een nieuwe sig..
Dit topic is gesloten.
![]()