Beste mensen,
Ik ondervind enige problemen, bij het updaten van Netware 6.
Ik ben bezig met een projectje op mijn stage (ben nog beginneling que Netware 6), en kom niet uit bij het volgende probleem.
Ik probeer service pack 3 te installeren voor netware 6, dit moet via nwconfig
hij verloopt goed tot de (ong.) 63% dan krijg ik de volgende melding:
this username has insufficient rights to extend the schema, or the password is invalid, please try again
password is iig niet fout. Hij doet dit overigens bij de volgende opdracht:
Extending schema with RBS.SCH
het is een rechten kwestie (denk ik) maar ik kom er niet uit... heb al verschillende dingen geprobeerd, en het begint nu echt frustrerend te worden.
Hoop dat iemand weet wat ik moet doen..
Groeten,
Mistahbacardi
/////PS: IK BEN EEN BEGINNELING (NETWARE 6)
[ [ EDIT: ] ]
ik log in als administrator ((alleen netware 6 is net opnieuw geinstalleerd, en denk dus dat er een welberoemde rechtenkwestie is)).
Ik ondervind enige problemen, bij het updaten van Netware 6.
Ik ben bezig met een projectje op mijn stage (ben nog beginneling que Netware 6), en kom niet uit bij het volgende probleem.
Ik probeer service pack 3 te installeren voor netware 6, dit moet via nwconfig
hij verloopt goed tot de (ong.) 63% dan krijg ik de volgende melding:
this username has insufficient rights to extend the schema, or the password is invalid, please try again
password is iig niet fout. Hij doet dit overigens bij de volgende opdracht:
Extending schema with RBS.SCH
het is een rechten kwestie (denk ik) maar ik kom er niet uit... heb al verschillende dingen geprobeerd, en het begint nu echt frustrerend te worden.
Hoop dat iemand weet wat ik moet doen..
Groeten,
Mistahbacardi
/////PS: IK BEN EEN BEGINNELING (NETWARE 6)
[ [ EDIT: ] ]
ik log in als administrator ((alleen netware 6 is net opnieuw geinstalleerd, en denk dus dat er een welberoemde rechtenkwestie is)).