Toon posts:

notebook alpha 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe laptop kopen ik zit de denken aan de alpha 2000.

de alpha 2000 heeft de volgende specificaties:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prijs € 1.399,- (inc. BTW)
3.0GHz Intel Pentium 4
512MB DDR-RAM
60GB 5400RPM Harddisk
128MB ATi M10 Radeon 9600
15.4" WXGA Widescreen (1280x800)
DVD +/- Writer
Optioneel 54Mbps Wireless LAN
3x USB2.0, Parallel
TV-out & Firewire
10/100 Mbit LAN
56K Modem
Interne 3 in 1 cardreader
Excl. Besturingssysteem

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kan iemand mij vertellen of dit een goede keuze is, of heeft iemand er al gebruikerservaringen mee??

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 10:44

makje

Professioneel prutser

Tja, het is een krachtige computer als ik al die specs zo eens bekijk. Echter die 3,0Ghz processor is een gewone Pentium 4 desktop-processor met hoog verbruik, dus je battterij zal niet lang meegaan. Deze laptop is dan ook meer bedoeld als desktop vervanger dan echt als een computer voor onderweg (zoals bijv. de Centrino's).

Als je dat in gedachten houdt dan is het een leuk systeempje voor thuis, ipv zo'n lompe desktop :)

9800x3d

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hij staat niet in de pricewatch, dat is imho al vreemd. Waar ga je hem kopen en hoe ziet hij er uit?

Verwijderd

Het is een notebook wat ze verkopen bij COmputerland.
Jewel model van uniwell denk ik....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf ook nog nooid gehoord van alpha. en ik ga hem kopen bij www.computer-land.nl

Kan het ook zo zijn dat ik alleen op voeding trek, en dus niet zonder voeding kan

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Lees even de policy voor dit soort topics nog eens door; bij het openen van ervaringen-topics zijn n.l. bepaalde regels van toepassing. Vele dingen ontbreken in je topicstart, zo zou je kunnen vertellen waaorm hier je interesse naar uit gaat en wat je allemaal zelf al hebt uitgezocht.

Ik dacht trouwens dat de Alpha modellen van dezelfde fabriek kwamen als de Jewel notebooks, maar nagel me d'r niet op vast.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.