Hoe werkt het programma Super DVD- copy? Ik kan wel rippen maar niet afspelen. Hij slaat ze op als ifo, bup en vob files
Misschien eens een bezoekje brengen aan doom9.org?
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Hmm, volgens mij zit daar toch wel een handleiding bijgesloten? Of op de site van SuperDVD-copy bij het support/forum gedeelte?
Wat heb je zelf geprobeerd om er achter te komen wat je met die files moet doen? Op GoT proberen we eerst zelf, lukt het niet dan maken we een topic met wat niet wou en de eventuele foutmeldingen. En de OS en andere specs natuurlijk
Wat heb je zelf geprobeerd om er achter te komen wat je met die files moet doen? Op GoT proberen we eerst zelf, lukt het niet dan maken we een topic met wat niet wou en de eventuele foutmeldingen. En de OS en andere specs natuurlijk
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Een vob file is een iso-file (een image van de dvd), die kun je normaliter niet afspelen. ifo en bup bevatten informatie zoals ondertiteling e.d.Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 11:49:
Hoe werkt het programma Super DVD- copy? Ik kan wel rippen maar niet afspelen. Hij slaat ze op als ifo, bup en vob files
Wat is je doelstelling? Dit is niet helemaal duidelijk uit je startpost ?
Afspelen ? Gebruik programma's als PowerDVD of WinDVD.
Rippen ? Gebruik het programma Dvd-Shrink (eenvoudig in gebruik).
Beide programma's en een (beknopte) handleiding van Dvd-Shrink kun je wel vinden op het internet. Beetje googelen doet wonder
Succes
Huh, die vob bestanden zijn echt geen images hoor.Snowwie schreef op 07 april 2004 @ 15:25:
Een vob file is een iso-file (een image van de dvd), die kun je normaliter niet afspelen. ifo en bup bevatten informatie zoals ondertiteling e.d.
Dat zijn gewoon de film bestanden.
die vob files zijn hier prima af te spelen met welk willekeurige mediaplayer dan ook.
die vob ifo en bup files moet je in de map video_ts gooien en die map op een dvd'tje branden.
of je gooit ze in die video_ts map, en maakt daar een iso van. die iso laad je met daemon-tools.
[ Voor 11% gewijzigd door job op 07-04-2004 15:42 ]
Zou hier iets staan
Pagina: 1