Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
Werkt niet op een standaard/goedkope switch, je creeert dan een lus en je switch vliegt in de stress. Een dure merkswitch (bv Cisco) kan dit wel, daarbij kun je poorten bundelen.
This footer is intentionally left blank
Verwijderd
Het lijkt me sterk. Dan zou die switch moeten denken, de ene poort is nu bijna op z'n max, laat ik nu maar de andere poort gebruiken.
EDIT: het kan dus blijkbaar wel op de duurdere switches
EDIT: het kan dus blijkbaar wel op de duurdere switches
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 11:49 ]
als je een managable switch hebt die trunking of bonding ondersteund, kun je dit op bijde switchen aanzetten jah. 
zoek s op trunking of bonding
zoek s op trunking of bonding
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd
Volgens mij doen die intel kaarten het ook! dus stel dat je 2 poortjes uit je switch, router zou halen, en op je 2 nics zou zetten, kan je ergens in je driver aanzetten dat ie moet bonden! Kan alleen vanaf win2k.
tnx, ik zal eens even kijken wat voor switch ik ga kopen, even een afweging maken tussen prijs/snelheid
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
en gewoon 2 HP's nemen, en de Gb poort gebruiken?
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Pagina: 1