Windows SQL server 2000

Pagina: 1
Acties:

• lizardking77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-08 09:48

lizardking77

----------------

Topicstarter
Ik wil een website maken die gebruik gaat maken van asp in combinatie met een SQL server database. Nu zijn er verschillende versies van SQL beschikbaar. Kan iemand mij vertellen welke versie het meest geschikt is voor deze functionaliteit. en of ik ook nog cal licenties moet aanschaffen. Ik wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk uit zijn.

i am the lizardking, I can do anything

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
MSDE...

Vergelijken mag je zelf doen, je weet immers zelf alleen welke voorwaarden je stelt. Probeer Google eens?

Verder heb je nog MySQL (maar ik persoonlijk ben meer MSDE/SQL Server aanhanger) en vele andere SQL servers. Kies wat het best bij jou past.

[ Voor 223% gewijzigd door RobIII op 07-04-2004 11:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Een per processor licentie is volgens mij verplicht als je de database voor een website gaat gebruiken. Je hoeft dan geen CAL's aan te schaffen

Als je met de beperkingen van MSDE kunt leven zou dat ook een optie zijn.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• lizardking77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-08 09:48

lizardking77

----------------

Topicstarter
Is msde ook geschikt om de database te vullen vanuit een odbc koppeling (db2 ) en dan deze weer te muteren via een asp site die op iis draait?

Trouwens bedankt voor de snelle reactie

i am the lizardking, I can do anything

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
lizardking77 schreef op 07 april 2004 @ 11:11:
[...]

Is msde ook geschikt om de database te vullen vanuit een odbc koppeling (db2 ) en dan deze weer te muteren via een asp site die op iis draait?

Trouwens bedankt voor de snelle reactie
Ik zou zeggen: Lees voor de gein de info op die site eens :?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1