Toon posts:

Problemen installeren sp3 voor netware 6

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ondervind enige problemen, bij het updaten van Netware 6.
Ik ben bezig met een projectje op mijn stage (ben nog beginneling que Netware 6), en kom niet uit bij het volgende probleem.

Ik probeer service pack 3 te installeren voor netware 6, dit moet via nwconfig
hij verloopt goed tot de (ong.) 63% dan krijg ik de volgende melding:

this username has insufficient rights to extend the schema, or the password is invalid, please try again

password is iig niet fout. Hij doet dit overigens bij de volgende opdracht:
Extending schema with RBS.SCH

het is een rechten kwestie (denk ik) maar ik kom er niet uit... heb al verschillende dingen geprobeerd, en het begint nu echt frustrerend te worden.

Hoop dat iemand weet wat ik moet doen..

Groeten,
Mistahbacardi

/////PS: IK BEN EEN BEGINNELING (NETWARE 6) }:O

[ [ EDIT: ] ]
ik log in als administrator ((alleen netware 6 is net opnieuw geinstalleerd, en denk dus dat er een welberoemde rechtenkwestie is)).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 12:07 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

Ok, misschien een heel domme vraag, maar toch vermeldt je het nergens in je bericht.
Onder welk account probeer je de SP te installeren?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
:) maakt niet uit...

Maar ik log in onder admin (administrator).
Netware 6 is pas geinstalleerd laat maar zeggen (voor een projectje) dus ben bang dat ik of iets vergeten ben in te stellen of de welberoemde rechtenkwesie ..... Hij zet trouwens de update weg in de //sys (volume.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gelieve je tot 1 topic per vraag te beperken: problemen installeren sp3 vor netware 6

Dit topic is gesloten.