Toon posts:

DVD Duplicator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen allen,

ik moet voor het werk een dvd duplicator gaan aanschaffen, alleen heb ik geen idee wat een beetje goed is. dus dacht ik post hier even een vraag, want mischien heeft iemand hier ook zo'n ding.

wat we wel nodig hebben is dat hij zowel + als - kan branden, en eigenlijk over alle beveiligen heen kan branden.

verder heb ik al op het forum gezocht maar kon niks vinden en op google kan ik zo veel vinden dat ik er niet echt weg wijs uit word!.

alvast bedankt

Danny Koster

Verwijderd

ik weet niet wat je ermee wil branden, maar volgens mij zijn alleen films beveiligd. software op dvd vraag ik mij af.
je moet niet denken dat je een originele dvd-film met dat ding kan kopieeren, uitgezonderd van een enkele.

om er films mee te kopieren zul je eerst de encryptie moeten verwijderen en, aangezien films meestal op dubbellaags dvd staan, zul je hem ook nog moeten verkleinen. dit moet allemaal op de pc en vervolgens wegbranden op pc.

dan pas kun je een dvd-film met zo'n copy-box kopieren.

het komt er in het kort op neer dat je met zo'n ding alleen kopies kunt kopieren, en op (goeie) kopies zit natuurlijk geen beveiliging meer.