Toon posts:

[XP] knipperende muis*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, als ik mijn computer opstart begint mijn muis alsmaar te flikkeren. Als mijn computer iets aan het laden is dan stopt hij met dit flikkeren. Ook kan ik niets van tekst en pictogramman knippen en kopieeren. Na een tijdje stopt mij hier ineens me, en dan werkt alles naar behoren.

Weet iemand hoe dit komt? _/-\o_

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Welke processen draaien op je PC wanneer die muisaanwijzer knippert? Je PC al op spyware gecontroleerd? (Zie de Software Algemeen FAQ)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welk OS; welke muis, hoe is die muis aangesloten; en wat heb je zelf al geprobeerd?

Knippert je muis, of je muisaanwijzer :?

[ Voor 21% gewijzigd door Spider.007 op 07-04-2004 10:28 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

kan je iets meer vertellen?
wat voor muis is het
wat voor aansluiting gebruik je
wat voor besturingssysteem heb je gebruikt

*edit* Spider was me voor :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 10:29 . Reden: Spider, allemaal Spider's schuld :P ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Scan je PC eens op Spyware en bijkomstige zaakjes :)

Begrijp ik goed dat je computer dus weer normaal doet als hij in zijn totaal klaar is met opstarten en er geen activiteiten meer zijn?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Heb jij een AOPEN dvddrive????

w00t

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ga mijn computer eens scannen op spyware. Nee, mijn aanwijzer knippert niet, slechts de pijl. En ik denk niet dat het iets met mijn muis (hardware) te maken heeft, tis een ps2 optische.
Heb ook geen aopen DVDDrive.
Hoe komt het dan dat ik niets kan knippen en kan kopieren?

In ieder geval bedankt voor jullie reactie, en zoals gezegd, ga ik eens op spyware scannen. Ik laat het jullie weten als het ''over'' is 8)7

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welk OS draai je? Lees ook deze even door: SA FAQ: virussen & spyware

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

heb je het probleem ook met andere muizen?
wat voor systeem is het?

*edit* Spider was me WEER voor :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 10:38 . Reden: Aaargh, Spider weer! ]

Verwijderd

Topicstarter
WIN XP proff. Ik zal het eens proberen met een andere muis.

Ik ga het eens doorlezen, bedankt. B)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dan pas ik nog even je titel aan zodat het OS in je topic titel staat (zie ook de Windows Operated Systems Policy hierover :) )

Verder - dit probleem is al een enkele keer vaker voorbij gekomen - op dit moment is de search geloof ik nog kapot, maar als deze gemaakt is probeer ook die nog eens te gebruiken - misschien dat een oplossing voor je probleem al vaker genoemd is? :)
Pagina: 1