Toon posts:

PC loopt vast of geeft fouten bij afspelen DVD's *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een laptop met celeron 2200mhz en 512 mb Ram. Vroeger kon ik altijd gewoon dvd's kijken maar als ik nu een dvd afspeel met WinDVD 4 dan blijft de hele pc hangen. Dus had ik een ander programma gedownoad, ClipRex. Nu speelt hij de eerste seconde van de dvd en dan krijg ik een windows fout (probleem verzenden of niet verzenden). Als ik dan op meer uitleg klik zegt hij dat het te maken heeft met de debugger van Visual Studio 2003.

Weet iemand wat ik kan doen?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Beetje weinig informatie hoor.........
Wat voor O.S heb je bv ?
Wanneer heb je voor het laatst een Format c gedaan ?
Ik zelf gebruik overigens Powerdvd voor het afspelen van dvd's in mijn laptop en heb nooit ergens last van..
Maar aan de andere kant voer ik ook elke 2 maanden format c uit dus blijft eigenlijk altijd alles lekker soepel lopen.....

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

Kvn

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 22:00:
Beetje weinig informatie hoor.........
Wat voor O.S heb je bv ?
Wanneer heb je voor het laatst een Format c gedaan ?
Ik zelf gebruik overigens Powerdvd voor het afspelen van dvd's in mijn laptop en heb nooit ergens last van..
Maar aan de andere kant voer ik ook elke 2 maanden format c uit dus blijft eigenlijk altijd alles lekker soepel lopen.....
Als je je systeem gewoon netjes scanned op spyware, regelmatig defragged en netjes je virusscanner e.d. up 2 date houd lijkt me dat niet nodig.

In ieder geval @ TS ;

- Scan eens op Spyware met Ad-Aware & Spybot S and D.
- Helpt dit niet? Post eens een Hijackthis log
- Probeer eens een her- of deinstall van Visual Studio 2003.

Succes! :)

Verwijderd

Mja kan wel zijn maar defragmenteren duurt langer dan een image terugzetten :o _/-\o_

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 17:25

megaleo

Special member

Als je je pc regelmatig defragmenteerd. Duurt dat echt niet langer als een image terugzetten. :)
Ik zou je pc maar eens nakijken TS. Even alle overige shit weghalen. Schijfopruiming doen.
Alles ff controleren. En als het dan nog niet werkt. Dan denk ik dat het tijd is voor een fresh clean install. :D
Als ie het vroeger deed moet ie het nu ook nog doen.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als ik dan op meer uitleg klik zegt hij dat het te maken heeft met de debugger van Visual Studio 2003.
en wat wordt er dan precies gezegd? $beschrijvingvaneenfoutmelding hebben we weinig aan namelijk :)

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 11:12

QkE

In your face Gnagna

Staan je harde schijf en DVD controllers in DMA mode? Dat kan namelijk ook heel je performance onderuit halen.

Verwijderd

probeer ook eens met PowerDVD af te spelen, en draai een nieuwe DirectX install of maak een keer een nieuwe software omgeving aan door een verse install op je schijf te installeren ;)

misschien is in de loop der tijd je laptop volgeslokt met spy/adware en andere crap! wat je wel eens vaker bij laptops ziet.

zelf zou ik het zo doen..

schijf in 2'en delen

disk1 OS
disk2 data/backup

alle mappen die je gebruikt naar de D schijf verwijzen dat bijv je mijn documenten etc. op d staan. is er iets met je systeem gewoon je image over de c heen zetten en alles blijft goed bewaard :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 08:52 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

DVD's afspelen > PC loopt vast of geeft fouten bij afspelen DVD's *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1