[XP] hangt bij gebruik FTP (client)

Pagina: 1
Acties:

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Win XP Prof NL (incl SP1) blijft telkens hangen zodra ik iets met FTP wil doen, of dit nou via FlashFXP, SmartFTP of de ingebouwde FTP functie van windows is. Dit geldt voor zowel uploaden als downloaden. Een harde reboot is telkens vereist...

XP met SP1 is net ruim een week geinstalled en niet intensief gebruikt.

Kheb zelf echt geen flauw idee hoe dit kan komen, mijn systeem specs zijn als volgt:
- AMD Duron 1300 Mhz
- 768 MB SDR RAM
- NVIDIA Geforce DDR
- 40 + 60 Gb IBM HD
- MSI 6330 K7T Turbo moederbord

Aanvullende software:
- Mcafee virusscan
- Zonealarm, alles op "off"

Na het restarten krijg ik geen error message, of kan ik dit ergens vandaan plukken?

helaas werkt de search al een paar dagen niet...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoe ziet je netwerk eruit? Of hang je direct aan de modem?

Heb je het wel eens in veilige modus geprobeerd?

[ Voor 31% gewijzigd door Spider.007 op 07-04-2004 09:58 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Als je nou eens een demo probeert te downloaden van een site zoals gamespy, en dan ftp kiezen...

Hoe gaat het dan?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 10:10:
Als je nou eens een demo probeert te downloaden van een site zoals gamespy, en dan ftp kiezen...

Hoe gaat het dan?
idd, kan jij bijv dit:

ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/quake3/win32/Q3ADemo.exe

Downloaden met je browser?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
direct aan ethernet modem en doorgeefluik (DHCP) voor andere computer op netwerk via hubje

Heb net een 9mb bestand van www.clanbase.com gedownload vanaf deze ftp link ( ftp://www.clanbase.com/pub/utctf_spring2004_mappack.zip ) , werkte perfect geen lockup en "fullspeed" in 1 minuut 37 secs gedownload.

edit: ook de Q3A ftp demo download werkt prima

edit2: op 3,60 van de 46,6 mb is er geen activity meer. PC hangt niet, maar de download gaat simpelweg niet verder... !

[ Voor 27% gewijzigd door M1ch op 07-04-2004 10:22 ]