proc net iets te warm :-(

Pagina: 1
Acties:

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Mijn computer staat op mijn kamer, maar omdat hij vlakbij de verwarming staat, wordt hij best wel heet (50 graden).

Wat kan ik nu het beste doen?? Ik heb hem niet OC'ed dus kan ik de voltage verlagen, zodat hij minder warm wordt???

Of moet er gewoon een nieuwe koeler op??

Ik heb al een extra outake van gemaakt.

Dus plz help me.

Verwijderd

Verwarming uitzetten - proc maakt kamer vanzelf wel warm :)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35
PC verplaatsen.

Verwijderd

50 graden is niet zo heet. Ik weet dat de Duron 90 graden kan worden maar dan is het wel over. Mijn Duron 800@1050 draait op een graad 56'C. Ik heb zelf als standaard genomen om onder 60 te blijven en dat lukt nu goed. Maargoed dat is mijn standaard.
Ik zou me niet druk maken. Je kan natuurlijk je voltage proberen te verlagen maar je merkt vanzelf wel wanneer je errors krijgt.
Een andere koeler is nooit weg. Hoe kouder hoe beter en ja je kan ook gaan overclocken ;) Suc6

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
dan is waarschijnlijk ook je airflow niet optimaal..

kun je wel paar fans in je kast hangen maar moet wel doeltreffend zijn. pak een paar tie-rips en bind die dradenzooi bij mekaar en kijk of er verder nix het lucht tegenhoudt..

maar die verwarming helpt natuurlijk ook niet helemaal mee om de temps een beetje laag te houden ;)

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik weet dat hij 90 graden kan worden, maar ik ga nog eens wat maatregelen gaan treffen.

Maar ik weet niet of ik mijn PC ga verplaatsen.

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:50
- Verwarming slopen.
- Zorg ervoor dat ie geen warme lucht aanzuigt.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik heb al een extra outake van gemaakt.
Uhmm.. waarschijnlijk is de fan je voeding ook al een outlet! Dan werken ze elkaar dus tegen. Als dit zo is, maar dan van de outlet een intake...
Pagina: 1