Toon posts:

[HTML-site] buttons laden verkeerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.challengecup.be

Deze site heb ik in elkaar gestoken, met de bedoeling dat iedereen hem kan bezichtigen, dus ook mensen met oude browsers etc dus het moet een simpel siteje zijn.

Probleem is nu dat de buttons aan de linkerkant, wanneer de site voor de eerste keer bezocht wordt, verkeerd in de tabel staan waardoor de layout niet meer mooi op elkaar aansluit. Wanneer je erop klikt, komen ze vanzelf op de juiste plaats te staan en komt de layout in orde. Wat me opvalt is dat het enkel de buttons die een link zijn naar een pagina op de verkeerde plaats staan, de andere gifjes blijven mooi staan waar ze moeten staan. Iemand een oplossing? Heb al vanalles geprobeerd maar vind het niet, en op een avondcursusje Dreamweaver na heb ik niet veel ervaring met webdesign.

Verwijderd

Waarom centreer je ze in je tabel?

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 15:40
waarom doe je die knopjes niet gewoon als tekst? dit ziet er nogal gaar uit ja.. tabellen bevatten misschien spaties, dat ie daarom zo gek doet?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
padding: 3px;
(in je css bij a:link)

Rest heeft dat niet, dus na hoveren of klikken gaat ie wel goed. Weghalen lijkt me een leuk idee :)

Verwijderd

bij mij staat alles nu goed, toen ik op je site kwam stond het ook verkeerd, maar nadat ik op wat links had geklikt kwam alles goed te staan :? Beetje vaag maja

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 09:35:
bij mij staat alles nu goed, toen ik op je site kwam stond het ook verkeerd, maar nadat ik op wat links had geklikt kwam alles goed te staan :? Beetje vaag maja
Zolas ik al zei zit de fout in z'n css, een niet geklikte link heeft een padding van 3 pixels, de rest niet. (dus na het klikken is de padding weg)

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 07-04-2004 09:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op 07 april 2004 @ 09:29:
padding: 3px;
(in je css bij a:link)

Rest heeft dat niet, dus na hoveren of klikken gaat ie wel goed. Weghalen lijkt me een leuk idee :)
Idd, als je je zot aan het zoeken bent, dan zie je zoiets over het hoofd (ik toch). Dit was nog een overblijfsel van de vorige site-versie, blijkbaar heb ik deze over het hoofd gezien. |:(

Hartelijk dank, het is ondertussen aangepast en werkt perfect!
Pagina: 1