Toon posts:

[proxy] poorten geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nou voordat iemand vraagt waarom ik de search niet heb gebruikt, die doet niks..
of in iedergeval, ik vind 0 dingen op het woord 'proxy' :+

dan begin ik maar meteen met het probleem. Ik zit hier achter een proxyserver, en ik kan dus alleen maar 'normale' dingen bekijken. Hiermee bedoel ik dat dus alleen de dingen met een standaard poort van 80 te bekijken zijn. Hierdoor kan ik geen gebruik maken van programma's als MSN, IRC, etc. Nu weet ik dat er een mogelijkheid is om dit te omzeilen, maar ik zou echt gewoon NIET weten hoe.
Als iemand mij kan helpen, mijn dank is groot! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 09:14:
nou voordat iemand vraagt waarom ik de search niet heb gebruikt, die doet niks..

dan begin ik maar meteen met het probleem. Ik zit hier achter een proxyserver, en ik kan dus alleen maar 'normale' dingen bekijken. Hiermee bedoel ik dat dus alleen de dingen met een standaard poort van 80 te bekijken zijn. Hierdoor kan ik geen gebruik maken van programma's als MSN, IRC, etc. Nu weet ik dat er een mogelijkheid is om dit te omzeilen, maar ik zou echt gewoon NIET weten hoe.
Dit wordt denk zeker weten een slotje... Maargoed, probeer MSN bij extra instellingen eens de verbinding op HTTP verbinding in te stellen. Gebruik het proxy adres wat in Internet Explorer staat en vul dat in.

Ik raad het je alleen niet aan. Ze gooien niet voor niets iets dicht.

Verwijderd

Topicstarter
Dat invullen bij msn werkt niet, maar toch bedankt.

Verder is het inderdaad niet voor niks geblokkeerd, maar het is wel vervelend dat ik dus alleen gebruik kan maken van de standaard poorten. Dit is eigenlijk het enige wat ik wil omzeilen.

Verwijderd

Die proxy zit er niet voor niets (heb er zelf hier ook een en juist om dus MSN te voorkomen). Dus pas op systeembeheerders zien veel meer dan je denkt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Er bestaat tunnel software.. maar dat mag je zelf gaan uitzoeken.. Die regels zijn er niet voor niets; en als jij MSN zo belangrijk vindt moet je maar eens met de proxy beheerder gaan praten :/

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 09:28:
Die proxy zit er niet voor niets (heb er zelf hier ook een en juist om dus MSN te voorkomen). Dus pas op systeembeheerders zien veel meer dan je denkt
Misschien zitten ze nu wel lachend je hotmail te lezen >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 09:30:
[...]

Misschien zitten ze nu wel lachend je hotmail te lezen >:)
})

Verwijderd

Topicstarter
gaat mij niet zo zeer om msn. ik heb thuis 2 servers draaien waaronder 1 dus op een andere poort. Hier draait tevens mijn mailserver op en die lui kunnen niet alleen voor mij die poort openzetten.

het gaat hier om de poorten: 1337 en 7000

Verwijderd

als je hem op de standaard poort zal zetten (thuismailserver) zal het gewoon werken. En anders werkt alleen tunneling

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 09:34:
als je hem op de standaard poort zal zetten (thuismailserver) zal het gewoon werken. En anders werkt alleen tunneling
klopt, maar mijn standaard poort draait een normale server op, vandaar dat de mailserver op een andere draait, anders krijg ik een poort conflict.

ene server is Apache voor PHP, MySQL. De ander is een IIS server voor ASP.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je hebt grote kans dat de proxy wel sites op het poortnummer 8080 doorlaat; dus dat zou een mooi alternatief zijn :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:19
Durf te wedden dat de beheerder fijn berichtjes kan onderscheppen })
Maareh zoals hier boven staat ^^ die proxy staat er niet voor niets en denk dan ook dat je het beter kan vragen als je zo graag wil msn'n

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:05

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 09:14:

Search stuk of niet, je zult het moeten doen met de aangeboden functionaliteiten die de SysOp je bied.
We gaan hier niet zitten helpen hoe je een firewall/proxy moeten hacken om zo allerhande tools te draaien.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.