Ik heb sinds kort een webcam, van het merk Logitech. Als ik Msn nu opstart en webcam aanzet, gaat deze erg haperen, iemand enig id waar et aan kan ligguh??
Verwijderd
Of de bandbreedte van de ontvanger...Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 09:09:
Ik heb sinds kort een webcam, van het merk Logitech. Als ik Msn nu opstart en webcam aanzet, gaat deze erg haperen, iemand enig id waar et aan kan ligguh??
Wanneer leer je nu eens dat je informatie moet geven voordat we je kunnen helpen?
Als je echt wilt dat we je helpen (en dat willen we best) zul je volledige specificaties moeten geven. Ook foutmeldingen of een vel duidelijkere omschrijving van je probleem.
Als je echt wilt dat we je helpen (en dat willen we best) zul je volledige specificaties moeten geven. Ook foutmeldingen of een vel duidelijkere omschrijving van je probleem.
Jah, maar die is vrij goed, tenminste Tiscalie Surf, een buurjongen van mij heeft dezelfde Internetverbinding + provider, maar daar doetie et gewoon goed!
En waarom zet je zulke cruciale informatie niet in je startpost en moeten wij die eerst uit je trekken?Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 09:11:
Jah, maar die is vrij goed, tenminste Tiscalie Surf, een buurjongen van mij heeft dezelfde Internetverbinding + provider, maar daar doetie et gewoon goed!
Vertel er meteen bij of het bij 1 enkel persoon is, wat je precies onder haperen verstaat, of het alleen bij MSN 6.1 optreed, als je andere drivers hebt geprobeerd etc.
Haha, wat voor informatie moet je dan hebben?? Internet is Tiscali Surf, en de Webcam is een Logitech Quickcam Express, spijt me...
Begin eens met het beantwoorden van de vragen uit m'n eerdere post en verder alle andere informatie die eventueel belangrijk kan zijn.Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 09:13:
Haha, wat voor informatie moet je dan hebben?? Internet is Tiscali Surf, en de Webcam is een Logitech Quickcam Express, spijt me...
Okeej, ben op dit gebied gloof nog een ontzettende noob!
Maja, okeej, het is bij meerdere personen, eigelijk bij iedereen waar ik het geprobeerd hebt. En wat ik precies onder haperen versta, is eigelijk gewoon, dat je bijv. met je hand in je haar zit, en je haalt je hand weg, dattie em pas een minuut later ziet. Verder heb ik het met Windows Messenger geprobeerd, maar kreeg ik hetzelfde probleem. Ligt het niet aan m'n computer??
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()