Wat voor voeding heeft iedereen voor z'n Athlonnetje? Mijn voeding is 235 watt, en trekt het allemaal makkelijk!!! Ook nooit problemen mee gehad, dus...
Verwijderd
Ik heb een 300W voeding. Ik heb veel fannetjes 2 hd's en cdron/brander. Ik denk dat 235W het bij me niet trekt.
Ik heb ook 5 extra fannetjes en een writer erin...
Ik heb een PIII 500 met 6 HD's, brander, cd-rom , zip- en floppydrive, veel fans en slechts een 235 Watt..trekt 't echt prima.
Hoe kan je merken dat je power tekort hebt?
Hoe kan je merken dat je power tekort hebt?
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Symptomen zijn een instabiel systeem wat zichzelf reset en regelmatig vastloopt. Heb ik ook nooit gehad, ik kon voor een paar gulden extra een 300W voeding in mijn kast leggen. Heb ik maar gedaan.
Heeft iemand daadwerkelijk voedingsproblemen gehad?
Heeft iemand daadwerkelijk voedingsproblemen gehad?
ik zelf niet, maar ik heb ook direct een 300W genomen. Een kennis van mij had wel 235W en regelmatig vastlopers, nadat hij er een 300W in had gegooid, liep alles goed.
Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
je kan een kwalitatief goede 235 watt hebben die het goed doet en je kan een kwalitatief minder goede 300 watt hebben waar je problemen mee kan krijgen. de kwaliteit van de voeding is minstens zo belangrijk als het aantal watts. dat bleek uit een test van die dingen een maandje terug ik meen bij Anandtech.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Pagina: 1